xSaaamii Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Ja vilket är den bästa trummisen i världen enligt dig ? Själv älskar jag The berzerkers trummis :D. Lyssna bara på trummorna i denna låten ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Morgan Ågren (Mats & Morgan Band m.fl), Brian Chippendale (Lightning Bolt, Mindflayer, Black Pus osv) Christian Vander (Magma). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 håller med om morgan ågren o brian chippendale Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Lyssna på låten jag länkade och säg vad ni tycker om trummisen ? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 (redigerat) The Berzerker har ingen trummis... De använder datorizerade trummor. Dock så lånade de en trummis till de två första albumen och lånar fortfarande trummis till live shower. Redigerat 19 Juli 2008 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Joey Jordison och Chris Adler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Chad smith (RHCP) och The Hellacopters trummis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RMAPersson Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 (redigerat) Roger Taylor - Queen vet få trummisar som både kan trumma och sjunga samtidigt. ( Då kan bara Taylor oxå ;) ) http://www.votenumber1.com/resultsbestrockdrummer.html Redigerat 19 Juli 2008 av RMAPersson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Thomas Haake i Meshuggah. Att den jäveln har taktkänsla kan man lugnt påstå. Brandon Saller i Atreyu, som också sjunger 'clean vocals'. Jon Rice i Job For A Cowboy, mest för att han är snabb som få egentligen ^^ Och sist men inte minst Jordan Mancino i As I Lay Dying, en mästerlig trummis som är "lagom" snabb i fötterna helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Håller med Simple angående Atreyu. Imponerande att sitta och sjunga så bra samtidigt! Men bäst är enligt mig självklart Mike Portnoy. Inte blastbeats snabba som vetefan men han kan göra ALLT. Progressiv metal är inget alla klarar av direkt. Han spelar i Dream Theater, för de som inte visste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Håller med Simple angående Atreyu. Imponerande att sitta och sjunga så bra samtidigt! Men bäst är enligt mig självklart Mike Portnoy. Inte blastbeats snabba som vetefan men han kan göra ALLT. Progressiv metal är inget alla klarar av direkt. Han spelar i Dream Theater, för de som inte visste. Mjo håller med dig om progg-metal grejset, helt sinnesjuka grejer ibland xD. Därför hade jag lille Thomas överst ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Dave Grohl och Phil Collins <33333 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.