Gäst wAcko Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Kroppkakor, Tacos, Pizza, Burgare (Hemmalagade & Burger King), brukar laga en pastagratäng som jag tycker är väldigt god etc... finns så mkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 En äckligt fet ost börjare från mcdonalds :rolleyes: :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Tack GRatäng! MUMS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 En äckligt fet ost börjare från mcdonalds :rolleyes: :rolleyes:burgare heter det faktiskt (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 En äckligt fet ost börjare från mcdonalds :rolleyes: :rolleyes:burgare heter det faktiskt (= Ja meh, jag skämta ;)Jag skrev så som vi säger i Dalarna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 En äckligt fet ost börjare från mcdonalds :rolleyes: :rolleyes: burgare heter det faktiskt (= Ja meh, jag skämta ;) Jag skrev så som vi säger i Dalarna :P Jaha :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 kanske sallad? nja..jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Grillad kyckling med potatis kroketter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 20 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 stavfel för kinaputt :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 (redigerat) stavfel för kinaputt :lol: :lol: :lol:Är du ärligt talat efter? Förlåt jag glömde du är ju bara 9 år, en liten unge som saknar förnuft. Jag vet att det stava burgare, men jag ville skämta lite om det. Vissa i dalarna säger, för att skämta så säger vissa börjare för att det uttalas likadant, ja, vi i Dalarna har torr humor. Och en sak till, du är ju typ 9 år? Eller vad det var. Har du sett på star trek? Du är som karaktären Data, han som saknar sinnen d.v.s sorg, och skämt (humor) kolla här för att lära dig mer om det http://sv.wikipedia.org/wiki/Humor. [edit] Det känns lite roligt också av dig, du påpekar mitt stavfel, när inte ens du kan börja och avsluta en mening ordentligt...Sorgligt. Redigerat 20 Juli 2008 av Kinaputt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 i princip all mat är god, sushi brukar dock alltid passa bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Thaimat och all annan asiatisk mat. :) Mcdonalds äcklar mig, inte för att jag har ätstörningar, utan för vad som egentligen finns i dem. Stör mig på alla P12or som är involverade i cheeseburgare. Burger King är mer mat än Mcdonalds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.