MentalogisT Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Visst gamle Frosty Fuska är jättesnygg , men det skulle vara jätte kul om det kom nått nytt skal för omväxlings skull.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 gör hemsidan bättre istället för att jolla med utsendet säger jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Jag håller med, ett nytt skal skulle vara roligt att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Japp, Klart att det skulle vara bra med ett nytt skal, Frosy Fuska börjar bli långtråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Hur länge har frosty funnits :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Hur länge har frosty funnits :huh:Ett bra tag skulle jag tro. Inget fel på skalet men skulle vara bgra med en mörkare version av ett skal som passar temat på min firefox webläsare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 frosty har funnits i ca 1 år nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Vad hade fuska innan då? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Den här ljusblå/blå/vita färgen känns som fuska.se. Varför ändra på något om det fungerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Vad hade fuska innan då? :huh:Nått liknande, frosty kom när fuskas design förnyades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Jag tycker om denna som är nu :) Lagom skarp färg, perfekt för ett forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Frosty är precis lagom. Men vill andra ha något mer, så säger ju inte jag emot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.