williamren Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Min cb lvl Mina skills 2 Mina skills 1 Mina saker(väskan är inte mina bästa saker) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maskungen Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 du kann vara med i min klan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Du kan vara med i min och Luxaxix clan om du tränar upp din magic eller ranged över 60+ (Bara en palts kvar) Det måste då vara ranged eller magic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Du kan vara med i min och Luxaxix clan om du tränar upp din magic eller ranged över 60+ (Bara en palts kvar) Det måste då vara ranged eller magic. Nej, bara mage. Vi måste kolla lite, men jag tror att vi har 3 rangers, 3 mage och 6 meeles så 1 mage till vore perfekt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kissexperten Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Såg att du sökte en klan, adda E på chatten, där nightscore65 är inloggad ibland, så kanske du får bli med. OBS! Jag är den som är i minst level i den klanen. 44 och uppåt är vi alltså. (Några är över level 60). Har för mig någon var i level 80 eller högre också. Bara ett tips! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 skrivHär så får du kanske gå med i våran.Våra lvlar är emellan 54 och 94 typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kingwoodc Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Du jag skulle gärna börja nörd spela rs igen om det inte va som det är nu! Det gammala rs var mycket bättre!!! Jag hade 11-12 gubbar på rs mellan lvn 10-74. Så jag tycker om rs på sätt och viss! :lol: :gitarr: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Nej, bara mage. Vi måste kolla lite, men jag tror att vi har 3 rangers, 3 mage och 6 meeles så 1 mage till vore perfekt.E det en F2p Clan igen??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 E det en F2p Clan igen???Lite sent tror jagKolla datumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg