MentalogisT Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Igår var jag på ICA Maxi Mellbystrand och kollade lite i spelhyllorna..Lite PS3 spel och PC spel blahblah. För en sekund kollade jag uppåt och såg PS3 konsollerna. PS3 - 60 gb - 2 konsoller. Sen var det inget mer med det , kollade mest på priset som inte var det bästa. Vidare gick jag till mjölken då det plötsligt slog mig. Jag gick hastigt tillbaka och kollade igen. 60 GB!? halvskrek jag i butiken. En och annan gammal dam stirrade i några sekunder. Men 60 GB produceras väl inte i sverige längre? Och av alla spelbutiker så har en Matbutik 60 GB. Omg. Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Tror inte så många köper spel/spelkonsoller på mataffärer så det kan hända att de inte fått de sålda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 En gång hade dom utsålt på PS3 konsoller , det var häromveckan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smacky Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Det var jäkligt konstigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 vad kostade det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Piratkopior? Nä, men det låter lite konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Jag tror det var runt 4000 , kan ta en bild på det när jag åker upp dit ikväll och handlar.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 kan nnästan lova dig att den inte kosta under 5000, ananrs e det ju billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gambet Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 4000!? Ica?! 60GB?! .. Nej, kan inte stämma.. Dom måste ha skrivit fel eller något, på priset eller om 60GB! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 måste ha vart typ 6000 som det kosta när det kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 60 GB stämmer , han aldrig se priset för jag var jäkligt chockad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Ta en bild när du handlar i kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.