MentalogisT Skrivet 23 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Nej , jag tog ner en , den var nåt tungt i. jag tror knappast dom lägger ner en sten i lådan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Vad är priset då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Det är det jag inte vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Kan du fråga nästa gång du är där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tFreaK89 Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Tog du verkligen ner en låda? Tror knappast dom har riktiga ps3 lådor med konsolen i ute i en ICA butik, har sååå svårt att tro det faktiskt. Dock hade jag trott om det var ett promo ex som dom inte bytat ut utan det står 60gb kartonger kvar för att visa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Jag kan kolla priset nästa gång jag är där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Jag kan kolla priset nästa gång jag är där. här du kollat priset nu? :pinch: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pumpen Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 (redigerat) Jag kan kolla priset nästa gång jag är där. här du kollat priset nu? :pinch: Jag har varit på ICA Mellbystrand och idioten som lyfter en tom låda och påstår att den är tung måste antingen vara väldigt svag eller jobba på ICA. Det blir ju en del gratis reklam och de som åker dit för att titta på tomlådor köper ju kanske något när de ändå är där. Glöm detta inlägg för lådorna är tomma och det står "Not for sale" på dem. Det enda de säljer är den nya 80Gb versionen utan PS2 stöd för 4395:-// Pumpen Redigerat 12 September 2008 av Pumpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.