Svampen2 Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Jag försöker hitta ghost saber (den där genomskinliga snö leoparden) . Nån som vet vart den är :D ? Det vore coolt att ha den som pet! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Menar du Spectral Tiger? Isåfall kan du bara få den av WoW kort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 20 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 (redigerat) Aja jag hittade den här nyss på youtube. jag hittar nog dit :D . Redigerat 20 Juli 2008 av Gamer95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 du måste köpa WoW-kort för riktiga pengar för att kunna få den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Nej, kolla filmen, det är ett pet som tydligen finns norr om auberdine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 20 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 (redigerat) Jag har tatt den där katt-statyen men man måsste göra det några gånger innan den kommer tror jag... instruktioner <--- så får ni tag i den :D . BILD Redigerat 20 Juli 2008 av Gamer95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Jag har tatt den där katt-statyen men man måsste göra det några gånger innan den kommer tror jag... instruktioner <--- så får ni tag i den :D . BILD Vilken server/klass/ras/lvl är du? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Jag fick tag i den! Efter att ha tatt 15 katt-statyer <_< . Här är en bild på min hunter och petet (Mitt namn är anonymt B) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Jag fick tag i den! Efter att ha tatt 15 katt-statyer <_< . Här är en bild på min hunter och petet (Mitt namn är anonymt B) ) Please tell me what's your name in WoW, we can quest together! I'm lvl 32 on the same server as you! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Drar en helt vild gissning på att du heter Svampers ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Inte så svårt att lista ut iom guildet ._. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Hur vet ni att hon heter Svampers? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg