Hoppa till innehåll

Vad Har Ni För Pet?


Rekommendera inlägg

Sin'Dall från Stranglethorn, man ska döda honom i Toger Mastery. Dock svår att tämja, eftersom han han en knockback-förmåga, fick använda icetrap och Aspect of the Monkey.

Vill bara påpeka att den heter King Banglalash. Vad jag vet så finns det bara en Tiger man ska döda i Tiger Mastery, och det är King Banglalash. Och den har jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bagthera från STV. Lvl 60

 

/\ bangalash mena jag :P

 

Sin'Dall från Stranglethorn, man ska döda honom i Toger Mastery. Dock svår att tämja, eftersom han han en knockback-förmåga, fick använda icetrap och Aspect of the Monkey.

Vill bara påpeka att den heter King Banglalash. Vad jag vet så finns det bara en Tiger man ska döda i Tiger Mastery, och det är King Banglalash. Och den har jag.

 

ne, det är i tiger mastery man möter Sin'Dall och sen när man gjort alla mastery ska man döda King Bangalash (inte Banglalash), och Sin'Dall är en orange tiger om jag minns rätt, medans King Bangalash är Vit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sin'Dall från Stranglethorn, man ska döda honom i Toger Mastery. Dock svår att tämja, eftersom han han en knockback-förmåga, fick använda icetrap och Aspect of the Monkey.

 

Vill bara påpeka att den heter King Banglalash. Vad jag vet så finns det bara en Tiger man ska döda i Tiger Mastery, och det är King Banglalash. Och den har jag.

 

ne, det är i tiger mastery man möter Sin'Dall och sen när man gjort alla mastery ska man döda King Bangalash (inte Banglalash), och Sin'Dall är en orange tiger om jag minns rätt, medans King Bangalash är Vit.

 

Man ska döda Sin'Dall i sista Tiger Mastery etappen, och man ska döda King Bangalash i ett quest som heter Big Game Hunter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sin'Dall från Stranglethorn, man ska döda honom i Toger Mastery. Dock svår att tämja, eftersom han han en knockback-förmåga, fick använda icetrap och Aspect of the Monkey.

 

Vill bara påpeka att den heter King Banglalash. Vad jag vet så finns det bara en Tiger man ska döda i Tiger Mastery, och det är King Banglalash. Och den har jag.

 

 

Jag har inget minne av att döda någon sin'dall iaf :D
Man dödar Sin'Dall, i sista delen av Tiger Mastery, som sagt. Bangalash kommer först senare.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...