Svampen2 Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Just nu bara en windserpent från thousand needles men jag ska få tag i ghost saber... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Bagthera från STV. Lvl 60 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Sin'Dall från Stranglethorn, man ska döda honom i Toger Mastery. Dock svår att tämja, eftersom han han en knockback-förmåga, fick använda icetrap och Aspect of the Monkey. Vill bara påpeka att den heter King Banglalash. Vad jag vet så finns det bara en Tiger man ska döda i Tiger Mastery, och det är King Banglalash. Och den har jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Bagthera från STV. Lvl 60 /\ bangalash mena jag :P Sin'Dall från Stranglethorn, man ska döda honom i Toger Mastery. Dock svår att tämja, eftersom han han en knockback-förmåga, fick använda icetrap och Aspect of the Monkey. Vill bara påpeka att den heter King Banglalash. Vad jag vet så finns det bara en Tiger man ska döda i Tiger Mastery, och det är King Banglalash. Och den har jag. ne, det är i tiger mastery man möter Sin'Dall och sen när man gjort alla mastery ska man döda King Bangalash (inte Banglalash), och Sin'Dall är en orange tiger om jag minns rätt, medans King Bangalash är Vit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Sin'Dall från Stranglethorn, man ska döda honom i Toger Mastery. Dock svår att tämja, eftersom han han en knockback-förmåga, fick använda icetrap och Aspect of the Monkey. Vill bara påpeka att den heter King Banglalash. Vad jag vet så finns det bara en Tiger man ska döda i Tiger Mastery, och det är King Banglalash. Och den har jag. ne, det är i tiger mastery man möter Sin'Dall och sen när man gjort alla mastery ska man döda King Bangalash (inte Banglalash), och Sin'Dall är en orange tiger om jag minns rätt, medans King Bangalash är Vit. Man ska döda Sin'Dall i sista Tiger Mastery etappen, och man ska döda King Bangalash i ett quest som heter Big Game Hunter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Jag har inget minne av att döda någon sin'dall iaf :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Ska kanske bytta pet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Ta en winterspring uggla.. aah Screech.. irritera folk i PvP o slippa få aggro av Mend Pet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Jag kör med boar. Har kört med den ända sen lv 16 och är nu 67. Jag tycker iallafall att dem är bra att levla med men har ju inte testat så mpnga andra pets heller dock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 26 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 HAHA min kompis har haft dom oranga grisarna som man har i west fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Sin'Dall från Stranglethorn, man ska döda honom i Toger Mastery. Dock svår att tämja, eftersom han han en knockback-förmåga, fick använda icetrap och Aspect of the Monkey. Vill bara påpeka att den heter King Banglalash. Vad jag vet så finns det bara en Tiger man ska döda i Tiger Mastery, och det är King Banglalash. Och den har jag. Jag har inget minne av att döda någon sin'dall iaf :DMan dödar Sin'Dall, i sista delen av Tiger Mastery, som sagt. Bangalash kommer först senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 27 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Jag har någ inte gjort det questet. Men när min druid är 70 ska jag börja med hunter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg