Westkust Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 (redigerat) http://www.draynor.net/skill/bluestorm/magic/99/Lord_Sciry2.png Går nu mot min sjätte skillcape, och den här gången ska det blir Magic. Idag hoppas jag på att nå lvl 90. Bild från RuneTraxx daily exp highscores: http://img387.imageshack.us/img387/2742/080718001647cg3.png Vill ni alcha med mig, så finns jag i värld 124, Catherby Yews! :) Håller er uppdaterade ;) ----- Är nu lvl 90 magic! :D Har tagit en kort paus från alchandet, men ska snart börja igen ;) Redigerat 23 Juli 2008 av Littlewhitey Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Går nu mot min sjätte skillcape, och den här gången ska det blir Magic. Idag hoppas jag på att nå lvl 90. Bild från RuneTraxx daily exp highscores: http://img387.imageshack.us/img387/2742/080718001647cg3.png Vill ni alcha med mig, så finns jag i värld 124, Catherby Yews! :) Håller er uppdaterade ;) Känar man på att alcha yews??? asså om man köper nats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 23 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Du förlorar ca 60gp per alch, så nej, man tjänar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 hur la du in den där som visar hur mycket xp du har kvar och hur många procent du har gjort och var hittar man såna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 (redigerat) Du förlorar ca 60gp per alch, så nej, man tjänar inte.ok Btw om du vill skaffa en skillcape snabbt med dina skills så ska du köpen en Whip och köra minigamen pest kontroll tills du har tilräkligt med points för att köpa en massa atk exp. Tar typ 4-5 dagar från lvl 90 om man kör mycket Redigerat 23 Juli 2008 av Viruz256 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Du förlorar ca 60gp per alch, så nej, man tjänar inte.ok Btw om du vill skaffa en skillcape snabbt med dina skills så ska du köpen en Whip och köra minigamen pest kontroll tills du har tilräkligt med points för att köpa en massa atk exp. Tar typ 4-5 dagar från lvl 90 om man kör mycket Annars kan man skaffa 1-5 hp med full dharoks och ha med 3-4 doser super anti-potion super attack super strength och gå till Ape Atoll sen äger man några Monkey Guards. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 (redigerat) Du förlorar ca 60gp per alch, så nej, man tjänar inte. ok Btw om du vill skaffa en skillcape snabbt med dina skills så ska du köpen en Whip och köra minigamen pest kontroll tills du har tilräkligt med points för att köpa en massa atk exp. Tar typ 4-5 dagar från lvl 90 om man kör mycket Annars kan man skaffa 1-5 hp med full dharoks och ha med 3-4 doser super anti-potion super attack super strength och gå till Ape Atoll sen äger man några Monkey Guards. Bra men inte bättre än mitt tips... En som skaffade 99 i atk för att få en skillcape(t) från lvl 90-99 på 4-5 dagar.. Redigerat 3 Augusti 2008 av Viruz256 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Du förlorar ca 60gp per alch, så nej, man tjänar inte. ok Btw om du vill skaffa en skillcape snabbt med dina skills så ska du köpen en Whip och köra minigamen pest kontroll tills du har tilräkligt med points för att köpa en massa atk exp. Tar typ 4-5 dagar från lvl 90 om man kör mycket Annars kan man skaffa 1-5 hp med full dharoks och ha med 3-4 doser super anti-potion super attack super strength och gå till Ape Atoll sen äger man några Monkey Guards. Bra men inte bättre än mitt tips... En som skaffade 99 i atk för att få en skillcape(t) från lvl 90-99 på 4-5 dagar.. han köpte exp från 97 eller 98 till 99på en gång Jodå, man slår typ 50-60 där och dom har nästan inge def alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Var det inte magic denna tråd hanlade om..?-.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Var det inte magic denna tråd hanlade om..?-.-'Jo men detta var ett tips om skill capes då denna tråd oxå handlar om skill capes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 o,kk..soz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Lvl 99 i Magic. Good Luck Man. Själv håller jag på att lvla till 99 i STR (A). Kommer dock ta ett tag. Men sitter jag och verkligen spelar hela dagen så borde det ta runt 5-7 dagar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg