Hoppa till innehåll

Road To 99 Magic


Westkust
 Dela

Rekommendera inlägg

http://www.draynor.net/skill/bluestorm/magic/99/Lord_Sciry2.png

 

 

Går nu mot min sjätte skillcape, och den här gången ska det blir Magic.

Idag hoppas jag på att nå lvl 90.

 

 

Bild från RuneTraxx daily exp highscores:

http://img387.imageshack.us/img387/2742/080718001647cg3.png

 

Vill ni alcha med mig, så finns jag i värld 124, Catherby Yews! :)

 

Håller er uppdaterade ;)

 

 

 

-----

 

 

Är nu lvl 90 magic! :D

 

Har tagit en kort paus från alchandet, men ska snart börja igen ;)

Redigerat av Littlewhitey
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Går nu mot min sjätte skillcape, och den här gången ska det blir Magic.

Idag hoppas jag på att nå lvl 90.

 

 

Bild från RuneTraxx daily exp highscores:

http://img387.imageshack.us/img387/2742/080718001647cg3.png

 

Vill ni alcha med mig, så finns jag i värld 124, Catherby Yews! :)

 

Håller er uppdaterade ;)

Känar man på att alcha yews??? asså om man köper nats
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du förlorar ca 60gp per alch, så nej, man tjänar inte.

ok

 

Btw om du vill skaffa en skillcape snabbt med dina skills så ska du köpen en Whip och köra minigamen pest kontroll tills du har tilräkligt med points för att köpa en massa atk exp. Tar typ 4-5 dagar från lvl 90 om man kör mycket

Redigerat av Viruz256
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du förlorar ca 60gp per alch, så nej, man tjänar inte.

ok

 

Btw om du vill skaffa en skillcape snabbt med dina skills så ska du köpen en Whip och köra minigamen pest kontroll tills du har tilräkligt med points för att köpa en massa atk exp. Tar typ 4-5 dagar från lvl 90 om man kör mycket

 

Annars kan man skaffa 1-5 hp med full dharoks och ha med 3-4 doser super anti-potion super attack super strength och gå till Ape Atoll sen äger man några Monkey Guards.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du förlorar ca 60gp per alch, så nej, man tjänar inte.

ok

 

Btw om du vill skaffa en skillcape snabbt med dina skills så ska du köpen en Whip och köra minigamen pest kontroll tills du har tilräkligt med points för att köpa en massa atk exp. Tar typ 4-5 dagar från lvl 90 om man kör mycket

 

Annars kan man skaffa 1-5 hp med full dharoks och ha med 3-4 doser super anti-potion super attack super strength och gå till Ape Atoll sen äger man några Monkey Guards.

 

Bra men inte bättre än mitt tips... En som skaffade 99 i atk för att få en skillcape(t) från lvl 90-99 på 4-5 dagar.. Redigerat av Viruz256
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du förlorar ca 60gp per alch, så nej, man tjänar inte.

ok

 

Btw om du vill skaffa en skillcape snabbt med dina skills så ska du köpen en Whip och köra minigamen pest kontroll tills du har tilräkligt med points för att köpa en massa atk exp. Tar typ 4-5 dagar från lvl 90 om man kör mycket

 

Annars kan man skaffa 1-5 hp med full dharoks och ha med 3-4 doser super anti-potion super attack super strength och gå till Ape Atoll sen äger man några Monkey Guards.

 

Bra men inte bättre än mitt tips... En som skaffade 99 i atk för att få en skillcape(t) från lvl 90-99 på 4-5 dagar.. han köpte exp från 97 eller 98 till 99på en gång

 

Jodå, man slår typ 50-60 där och dom har nästan inge def alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...