Apex Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Själv vet jag inte :P Men Forza motorsport 2 sa dom skulle vara bra..tyckte det var tråkigt som.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 halo 3 överskattat som f*sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lönis Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Alla halo spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Forza Motorsport 2 (sa attde skulle bli bästa bil spel till 360) Halo 3 (tröttna fort på live) Battle field bad company (bara en regel, min kompis tröttna direkt efter demot :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 assassin's creed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 GH3 tycker jag är överskattat.. Har tröttnat på det, det är så enformigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 assassin's creed Glömde bort Assassin's Creed. Har aldrig spelat något värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 assassin's creed Glömde bort Assassin's Creed. Har aldrig spelat något värre. det va värsta hypen inför det xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGRayzorZ Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 (redigerat) Halo OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!! VEM GILLAR INTE HALO????!!! :o fy f*n alla som inte gilla Halo!! Kan inte fatta de! Redigerat 22 Juli 2008 av JGRayzorZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 gta iv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Halo OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!! VEM GILLAR INTE HALO????!!! :o fy f*n alla som inte gilla Halo!! Kan inte fatta de! Vad är jag då som inte ens spelat spelet. Är jag typ cp störd då eller något. Plz idiotförklara inte människor med andra åsikt än din egen. On topic igen så tycker jag gta IV var ett överskattat spel. Det är ett av dem bästa spelen som gjorts men ändå lite överskattat är det faktiks tiallafall storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.