Garone Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Assassin's Creed är också överskattat. Det är för övrigt också det tråkigaste spel jag någonsin spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 assassin's creed Glömde bort Assassin's Creed. Har aldrig spelat något värre. Assassin's Creed är också överskattat. Det är för övrigt också det tråkigaste spel jag någonsin spelat.Hehe samma tråd ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Assassin's Creed är också överskattat. Det är för övrigt också det tråkigaste spel jag någonsin spelat.Hehe samma tråd ^^ haha, fail xD Guitar Hero är ju inte överskattat :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Fail indeed, är lite vimsig ibland. < _ < Men nu vet ni ju att jag avskyr Assassin's Creed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 (redigerat) Assassin's Creed är också överskattat. Det är för övrigt också det tråkigaste spel jag någonsin spelat. Hehe samma tråd ^^ haha, fail xD Guitar Hero är ju inte överskattat :huh: Jo det är det. Det är inte lika bra som alla säger. När man har klarat ut det, vilket inte tar långtid, Så blir helt enkelt tråkigt och enformigt. Man tröttnar lätt på låtarna. Redigerat 25 Juli 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Assassin's Creed är också överskattat. Det är för övrigt också det tråkigaste spel jag någonsin spelat. Hehe samma tråd ^^ haha, fail xD Guitar Hero är ju inte överskattat :huh: Jo det är det. Det är inte lika bra som alla säger. När man har klarat ut det, vilket inte tar långtid, Så blir helt enkelt tråkigt och enformigt. Man tröttnar lätt på låtarna. Det går ju att tanka nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Fattar att ingen nånsin tröttnar på Halo-spelen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 vad är överskattade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Men du vad själva ordet "överskattade" beyder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Assassin's Creed är också överskattat. Det är för övrigt också det tråkigaste spel jag någonsin spelat. Hehe samma tråd ^^ haha, fail xD Guitar Hero är ju inte överskattat :huh: Jo det är det. Det är inte lika bra som alla säger. När man har klarat ut det, vilket inte tar långtid, Så blir helt enkelt tråkigt och enformigt. Man tröttnar lätt på låtarna. Det går ju att tanka nya. Menar du med Xbox live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Det är vädligt dyrt att tanka hem låtar från Xbox Live. Ett tips om man vill att GH spelen ska hållalängre så kan man köpa en till gitarr. Jag gjorde det och det blev som ett nytt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Men du vad själva ordet "överskattade" beyder?mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.