D48 Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Sexan är en gratiskanal, så de behöver reklam för att få in pengar. Scrubs är skitkul =) ja just det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Jag tycker också att Dexter är en av de bästa serier jag sett. För det första så måste man följa den för att det ska vara bra och inte bara se då och då eftersom det är en lång handling och inte störavsnitt. För det andra så är den så mycket djupare än att den 11-åring ska förstå och uppskatta det. Det stod på en seriös sida på internet (möjligen aftonbladet) att Zach ska sluta i scrubs. Han säger han gärna regiserar men vill inte medverka längre. Han har fullt upp att regisera en film nu där han själv även medverkar. Och angående reklamen så tycker jag att 6.an faktiskt har kortare reklam än exempelvis 3 & 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Scrubs tycker jag helt klart är den bästa otecknade humorserien och totalt den tredje roligaste serien jag sett. Endast South Park och Family Guy är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Scrubs tycker jag helt klart är den bästa otecknade humorserien och totalt den tredje roligaste serien jag sett. Endast South Park och Family Guy är bättre.THATS TRUE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Scrubs är det bästa tv har visat, end of story! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 9 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Säsong 8 sägs vara den sista med Zach Braff, jag hoppas att de har fel :( det blir int lika roligt utan honom :( :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Säsong 8 sägs vara den sista med Zach Braff, jag hoppas att de har fel :( det blir int lika roligt utan honom :( :( :( :(Har vi inte just börjat med Säsong 7? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 12 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Säsong 8 sägs vara den sista med Zach Braff, jag hoppas att de har fel :( det blir int lika roligt utan honom :( :( :( :(Har vi inte just börjat med Säsong 7? På tv6 vissade de säsong 7 och alla dess avsnitt för typ ett par månader sen, så jg väntar på säsong 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 12 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Säsong 8 sägs vara den sista med Zach Braff, jag hoppas att de har fel :( det blir int lika roligt utan honom :( :( :( :(Har vi inte just börjat med Säsong 7? På tv6 vissade de säsong 7 och alla dess avsnitt för typ ett par månader sen, så jg väntar på säsong 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.