JGRayzorZ Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 (redigerat) Hej! Har nyss köpt "I am Legend" 2-disc set, och tycker den alternativa slutet var rent ut sagt skit! jag undrar vad ni tycker om filmen, och vilket slut är bäst, och varför? Redigerat 22 Juli 2008 av JGRayzorZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Den var ok. Har inte sett det alternativa slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Det alternativa slutet finns här: http://www.firstshowing.net/2008/03/05/mus...his-is-amazing/ Så mycket bättre än "riktiga" slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Har faktiskt inte sett den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Så mycket bättre . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Hm, tycker det var lika bra nästan. Fast iförsig så ville jag ju att Will Smith ska överleva, Men det "riktika" slutet är myckt coolare ju! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Hm, tycker det var lika bra nästan. Fast iförsig så ville jag ju att Will Smith ska överleva, Men det "riktika" slutet är myckt coolare ju! ;) "coolare" kanske det är. men sorligare okså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Den e så himla kass! Man fattar typ inte handlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Filmen är grymt bra och det känns som att det ska ha det slutet som är i filme, inget alternativt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Den e så himla kass! Man fattar typ inte handlingen. Då måste du vara riktigt seg eftersom handlingen förklaras detaljerat i filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Den filmen var skit bra första gången, och den är fortfarande bra. F*n asså, man vill ju se den om, om & om igen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 (redigerat) Jag förstog inget på slutet och filmen suger Redigerat 21 Augusti 2008 av Ogri Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.