Gäst Logfan Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Mm, jag brukar avra bra på bilspel men man får se.. 3 tim 32 min kvar. Hur lång tid tar det att installera sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 (redigerat) Jag har installerat nu så nu ska man köra! Fett bra spel! Kört några banor och det är riktigt ballt! Redigerat 26 Juli 2008 av Logfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 26 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 jo, vet. Adda jimutt på din buddylist så kan jag se hur duktig du är någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 (redigerat) Jag har laggt till dig så vi kan väl köra imorn? Redigerat 26 Juli 2008 av Logfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 26 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 jo, det går nog bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Godkänt mig än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 26 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 jodå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Jaja, såg att du var inne nu men kunde inte se dig på "ScoreBoard". Synd att man inte kan chatta där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 27 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 mm, men regga dig på klanforumet sen. (gå in på hemsidan så finns det en länk där) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 (redigerat) Ja, det kan jag göra.. Men kan vi typ köra nu? Har blivit medlem men du måste trycka på "JA" först. Redigerat 27 Juli 2008 av Logfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Jag kan inte köra spelet för när jag startar det så står det please wait... Vad för fel gör jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Så står det, sen så sätts det igång? VÄnta några minuter och se vad som händer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.