Gäst EDOBEM Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Jag väntade i ca 5 minuter och inget hände. Är det någon uppdatering man ska ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Tryck på "Update" så kanske det funkar! MEn när jag tryckte på TrackMania första gången så kom det upp "Finns ny uppdatering, vill du ladda ner?" så tryckte jag Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 (redigerat) Det står " Your version is currently up to date" "No download needed" Vad ska jag göra då :S EDIT När jag tog halvskärm så funkar det :D Redigerat 29 Juli 2008 av EDOBEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Jag kan joina klanen nu Firecracker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Han sätter alla på "Try". Om jag inte blir antagen snart så skapar jag en egen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Okej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 31 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Han sätter alla på "Try". Om jag inte blir antagen snart så skapar jag en egen.. gör det du. Jag tar inte in folk som kör sämre än min hund som fullständiga medlemmar. Inte för att vara dum mot dig, men så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Haha, Började spela för 1 vecka sen ju :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Trackmania var ju riktigt tråkigt, Lego Rock Raiders är roligare :o roflcake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Jag har 1362 poäng nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 JAg har 79 medaljer tror jag :P LEta upp Servern Old & Crazy bästa servern ever! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Jag kan inte spela online :( Nån som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.