Gäst InTech Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 (redigerat) http://prisjakt.nu/produkt.php?p=235094 (playstation 40 gig) där ser du olika priser och liknande på internet-affärer. (Det kan vara i butik också) Fast mitt tips är inte att köpa från den billigaste. Utan de som har bra support. Tex webhallen, discshop eller liknande. Det jag avråder DIREKT. fundera inte ens på det är ElGiganten. Visst, det är inget lurendrejeri eller liknande. MEN om ditt playstation 3 går sönder om du köpt det därifrån är det näst intill kört att få ett nytt. ONOFF är också säkert. Men jag vet inte hur bra supporten är där. Så om jag vore du så skulle jag köpt playstation 3 på www.Webhallen.se (Bra support, segare leverans än discshop) eller www.Discshop.se (Rätt så bra support, SNABB leverans. Lite dyrare än webhallen) Redigerat 23 Juli 2008 av InTech Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Jag köpte mitt på Webhallen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Okej, hur länge tog det/ och var ps3an din i vara just då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Jag kom inte ihåg hur lång tid det tog.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Okej, men var det i lager just dårå? Inom kort kommer en liten upptadering på denna guide också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 vadå seg leverans på webhallen, jag har bara handlat där 1 gång och jag la ordern ca 11 på morgonen och tog det mot postförskott och nästa dag hade jag en avi i brevlådan att jag kunde hämta ut det, det kallar jag inte direkt seg leverans. Fast jag har ju bara handlat där 1 gång men just nu är det min favotir internet butik:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Webhallen is the shit. Får alltid mina spel dagen efter när jag har beställt. Dessutom har de ett stort sortiment och bra support. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 har kopt 2 spel po webhallen alla kom samma dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 knappast att de kom samma dag -.-? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 Jag funderar starkt på att köpa Ps3 från Webhallen. Killzone 2 på köpet, lockande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 Jag köpte mitt PS3 på webhallen och tre spel igår och sen köpte jag en TV från Elgiganten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Jag köpte mitt PS3 på webhallen och tre spel igår och sen köpte jag en TV från Elgiganten. Du borde ha väntat tills första september då Playstaton 3 slim kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.