MentalogisT Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Vad skulle du göra om du fick vara Admin för en dag? Själv skulle jag sätta en åldersgräns.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Jag skulle stänga forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 o.O , Varför detta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Bara för att jag kan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Vill du stänga ner forumet bara för att du kan? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Radera alla spammare tagit fram några forum samt tagit bort tagit bort köp & sälj. och några miljarder saker till :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Vad skulle du göra om du fick vara Admin för en dag? Själv skulle jag sätta en åldersgräns.. Bannat dig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Ehm... tagit bort ps3 forumet, bannat InTech xD Ta det inte personligt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Autoban script på alla med kass svenska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 slängt ut nuvarande admin, kickat spammande idioter som inte kan stava och upphöjt alla gamla oztownare. eller bara gjort som Zimens. eller ännu bättre, ta bort hela forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Lägga in en "you spin me right round, baby right round" mitt i sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Kickat alla F/P12or och lägre och satt upp en 13-års åldergräns (Sorry alla 12åringar, men när jag var 9 kunde jag stava bättre än er -_- Vad har hänt?) Införa Rep-system, så slipper man spammet och får rank för posts som faktiskt gjorde någon nytta. Skapa ett nytt Debatt-forum :) Sist men inte minst, en massa nya moderater. Inget fel på dem gamla, men det är för lite. Vissa forum läses inte av dem på flera dagar, så då kan h*lvetet bryta loss där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg