MentalogisT Skrivet 27 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Men det är ju sant i praktiken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datachips Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Bannar alla förutom mig :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 och vad är det för kul med att vara i forumet då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Härlig idé med skrivtest B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Skulle tagit bort mina varningar. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Jag skulle ta bort alla mobbare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Jag skulle banna alla som tror att 12åringar inte kan stava!Det heter "12-åringar". Det är ett faktum att 12-åringar inte kan stava korrekt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Jag skulle banna alla som tror att 12åringar inte kan stava!Det heter "12-åringar". Det är ett faktum att 12-åringar inte kan stava korrekt. du går inte bara över linjen nu du hoppar, långt, långt över den, who gives a flying shit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Kickat alla F/P12or och lägre och satt upp en 13-års åldergräns (Sorry alla 12åringar, men när jag var 9 kunde jag stava bättre än er -_- Vad har hänt?) Införa Rep-system, så slipper man spammet och får rank för posts som faktiskt gjorde någon nytta. Skapa ett nytt Debatt-forum :) Sist men inte minst, en massa nya moderater. Inget fel på dem gamla, men det är för lite. Vissa forum läses inte av dem på flera dagar, så då kan h*lvetet bryta loss där. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 (redigerat) Ok, lol? Skriv något annat en -----> :P <-------Om det är din kommentar så tror jag att du inte orkar att skriva riktiga kommentarer istället för ---> :P Hoppsan Glömde det andra m:et Redigerat 31 Juli 2008 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Sist men inte minst, en massa nya moderater. Inget fel på dem gamla, men det är för lite. Vissa forum läses inte av dem på flera dagar, så då kan h*lvetet bryta loss där.Varför vill du ha mera moderater? OT: Jag skulle byta tema, banna idioter, unbanna vissa o.s.v Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 bannat alla i runesape forumet:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg