Gäst ztrial Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 hej jag kör på en server som är j*vligt bra och den heter browniescape.no-ip.biz sig till mig om ni sk tästa den eller farför ni inte ska tästa den. hej då!! :D eller sig vilken silab/mopar server ni tycker är bra.hej då!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 hej jag kör på en server som är j*vligt bra och den heter browniescape.no-ip.biz sig till mig om ni sk tästa den eller farför ni inte ska tästa den. hej då!! :D eller sig vilken silab/mopar server ni tycker är bra.hej då!! jag sk inte tästa det vör ett barnjunge po otta or har jett mij dn okh den kn inte stafa okh juger om sin older!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Håller med Luxaxix. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ztrial Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 jag är faktist 13 ÅR!!!!! jag har svårt för att stava för att jag har kommit efter i skolan :((( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Man lärde sig stava i 2an, går man inte typ i 5-6:an när man e 13? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mitsy Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 hej jag kör på en server som är j*vligt bra och den heter browniescape.no-ip.biz sig till mig om ni sk tästa den eller farför ni inte ska tästa den. hej då!! :D eller sig vilken silab/mopar server ni tycker är bra.hej då!! jag sk inte tästa det vör ett barnjunge po otta or har jett mij dn okh den kn inte stafa okh juger om sin older!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Hur stavar du då,jag fattar inte ett ord :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ztrial Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 precis ::) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 hej jag kör på en server som är j*vligt bra och den heter browniescape.no-ip.biz sig till mig om ni sk tästa den eller farför ni inte ska tästa den. hej då!! :D eller sig vilken silab/mopar server ni tycker är bra.hej då!! jag sk inte tästa det vör ett barnjunge po otta or har jett mij dn okh den kn inte stafa okh juger om sin older!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Hur stavar du då,jag fattar inte ett ord :huh: Han är ironisk <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Ungen är 11, hon vet inte ens vad ironi är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeWho Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 jag är faktist 13 ÅR!!!!! oooh stor pojke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 (redigerat) [EDIT] Blev fel när jag skrev, sorry för dubbel post [EDIT] Redigerat 4 Augusti 2008 av dragonaits Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Sluta mobba honom. Jag tycker inte synd om honom. Bara rätt åt honom ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg