Gäst ztrial Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Skrivet 23 Juli 2008 hej jag kör på en server som är j*vligt bra och den heter browniescape.no-ip.biz sig till mig om ni sk tästa den eller farför ni inte ska tästa den. hej då!! :D eller sig vilken silab/mopar server ni tycker är bra.hej då!!
Luxaxix Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Skrivet 24 Juli 2008 hej jag kör på en server som är j*vligt bra och den heter browniescape.no-ip.biz sig till mig om ni sk tästa den eller farför ni inte ska tästa den. hej då!! :D eller sig vilken silab/mopar server ni tycker är bra.hej då!! jag sk inte tästa det vör ett barnjunge po otta or har jett mij dn okh den kn inte stafa okh juger om sin older!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Gäst ztrial Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Skrivet 4 Augusti 2008 jag är faktist 13 ÅR!!!!! jag har svårt för att stava för att jag har kommit efter i skolan :((( :(
Dezen Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Skrivet 4 Augusti 2008 Man lärde sig stava i 2an, går man inte typ i 5-6:an när man e 13?
Mitsy Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Skrivet 4 Augusti 2008 hej jag kör på en server som är j*vligt bra och den heter browniescape.no-ip.biz sig till mig om ni sk tästa den eller farför ni inte ska tästa den. hej då!! :D eller sig vilken silab/mopar server ni tycker är bra.hej då!! jag sk inte tästa det vör ett barnjunge po otta or har jett mij dn okh den kn inte stafa okh juger om sin older!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Hur stavar du då,jag fattar inte ett ord :huh:
MrTast Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Skrivet 4 Augusti 2008 hej jag kör på en server som är j*vligt bra och den heter browniescape.no-ip.biz sig till mig om ni sk tästa den eller farför ni inte ska tästa den. hej då!! :D eller sig vilken silab/mopar server ni tycker är bra.hej då!! jag sk inte tästa det vör ett barnjunge po otta or har jett mij dn okh den kn inte stafa okh juger om sin older!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Hur stavar du då,jag fattar inte ett ord :huh: Han är ironisk <_<
Dezen Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Skrivet 4 Augusti 2008 Ungen är 11, hon vet inte ens vad ironi är.
LeWho Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Skrivet 4 Augusti 2008 jag är faktist 13 ÅR!!!!! oooh stor pojke
Rammus Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Skrivet 4 Augusti 2008 (redigerat) [EDIT] Blev fel när jag skrev, sorry för dubbel post [EDIT] Redigerat 4 Augusti 2008 av dragonaits
Rammus Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Skrivet 4 Augusti 2008 Sluta mobba honom. Jag tycker inte synd om honom. Bara rätt åt honom ;)
Rekommendera inlägg