karo145 Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 flyff? eller warcraft? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Ingen av dem. Guild Wars ftw! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Hellre flyff än warcraft.:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 ruunskepj =) :medieval: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Habbå for the wen! :meddum: :thanks: :iluvff: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Guild Wars :D:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 WoW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karo145 Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 ruunskepj =) :medieval: :medieval: ni får inte skriva nåt anat än FLYFF OCH WARCRAFT och om ni inte har spelat nån en dem skriv inte och på båda ska man lvla och döda monster och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Men dom är ju jätte seriösa? -.- Seriöst gemföra ett F2P spel med ett av dom spel som flest folk i världen spelar är liksom som att försöka gemföra Bill Gates och en snubbe som inte har råd att köpa nya kläder.. Visst jag har lirat flyff har väll varit bland dom bästa F2P spelen som jag spelat Sen samtidigt är WoW så mycket mer känsla, man fastnar direkt om man spelar med några polare.. Först började en kompis brorsa lira, sen mina två polare började vid olika perioder och jag började lite senare.. Nu lirar vi på samma server och har alla raidat full Aq40 naxx / och min polares bror full BT.. osv så det är mycket mer folk som fastnar för WoW än flyff, det har liksom så mycket att välja mellan, PvP eller raida, massa olika classer, nya patcher och nya expansioner.. betalar hälldre lite pengar för ett grymmt bra spel, än att spela ett halvbra spel som är gratis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Onödig tråd, låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg