Heaz Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Seriöst, gå efter utseendet i första hand. Ingen idé att du väljer t.ex. Undead för deras racial när de ser ut som ..h*lvete.. Jag tror inte UD's är menade att vara vackra. Därför väljer du dom inte. ;) Nej, rerolla paladin istället, så att du kan vara en bögig Blelf Male (GAYGAYGAY!) Att vara male överhuvudtaget känns gay... Hurså? Du är ju själv snubbe RL. Haha! Men varför har alla någonting emot Undeads? Enligt mig är Undead det coolaste! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Seriöst, gå efter utseendet i första hand. Ingen idé att du väljer t.ex. Undead för deras racial när de ser ut som ..h*lvete.. Jag tror inte UD's är menade att vara vackra. Därför väljer du dom inte. ;) Nej, rerolla paladin istället, så att du kan vara en bögig Blelf Male (GAYGAYGAY!) Att vara male överhuvudtaget känns gay... Hurså? Du är ju själv snubbe RL. Haha! Men varför har alla någonting emot Undeads? Enligt mig är Undead det coolaste! :) word, undead slår allt :p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Tauren tycker jag du ska välja. I <3 Tauren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Utseende>racials Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Haha! Men varför har alla någonting emot Undeads? Enligt mig är Undead det coolaste! :) Det är väl mest det faktum att majoriteten visar att de mest omogna spelarna spelar Undead eller Night Elf. Notera "majoriteten" och inte "alla". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Haha! Men varför har alla någonting emot Undeads? Enligt mig är Undead det coolaste! :) Det är väl mest det faktum att majoriteten visar att de mest omogna spelarna spelar Undead eller Night Elf. Notera "majoriteten" och inte "alla". Jupp, helt rätt, själv valde jag Gnome Female för jag tänkte mig en liten trädgård gnome med en stor fet yxa döda en stor fet tauren genom att hacka på fötterna, men sen har jag inte tänkt på det längre och nu tycker jag bara jag hade väldigt tur att välja Gnome just för deras racial, fire mages dör som flugor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Seriöst, gå efter utseendet i första hand. Ingen idé att du väljer t.ex. Undead för deras racial när de ser ut som ..h*lvete.. Jag tror inte UD's är menade att vara vackra. Därför väljer du dom inte. ;) Nej, rerolla paladin istället, så att du kan vara en bögig Blelf Male (GAYGAYGAY!) Att vara male överhuvudtaget känns gay... Hurså? Du är ju själv snubbe RL. Så det är inte gay att kolla på en male-characters arsle non-stop? ;) Dock så förstår jag mig inte på den där debatten, "gay" att välja female character? Låter lite.. motsägelsefullt. Enligt den logiken vore jag bisexuell för att jag har chararcters av båda könen? o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Seriöst, gå efter utseendet i första hand. Ingen idé att du väljer t.ex. Undead för deras racial när de ser ut som ..h*lvete.. Jag tror inte UD's är menade att vara vackra. Därför väljer du dom inte. ;) Nej, rerolla paladin istället, så att du kan vara en bögig Blelf Male (GAYGAYGAY!) Att vara male överhuvudtaget känns gay... Hurså? Du är ju själv snubbe RL. Så det är inte gay att kolla på en male-characters arsle non-stop? ;) Dock så förstår jag mig inte på den där debatten, "gay" att välja female character? Låter lite.. motsägelsefullt. Enligt den logiken vore jag bisexuell för att jag har chararcters av båda könen? o.O Man behöver ju inte stirra på arslet, jag fokuserar oftast inte ens på min karaktär när jag lirar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg