DiRtY Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 typ som när man filmar nån som inte vill vara med så ska man ju typ kunna göra så Hans/hons ansikte blir suddigt, men vilket program ska man använda för sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Det kan du lika gärna göra med paint , det är bara att sätta nåra hudfärger och sen pixla lite,.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Det kan du lika gärna göra med paint , det är bara att sätta nåra hudfärger och sen pixla lite,..han vill göra på en film.. Använd typ sonyvegas för att sudda o sånt.. Adobe Aftereffects eller VisionsLab .. googla för andra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Sonny Vegas! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Adobe After Effects är mycket användarvänligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 24 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Adobe After Effects är mycket användarvänligt.nah, orkar inte tillbringa några dagar för att lära mig det, måste la finnas nåt lätt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 (redigerat) Adobe After Effects är mycket användarvänligt.nah, orkar inte tillbringa några dagar för att lära mig det, måste la finnas nåt lätt eller? After effects är inte alls svårt när man förstår det. Jag brukar likna det som "Photoshop fast för film" ;) Och att lära sig After Effects är väldigt bra då man kan göra det mesta i programmet. Jag redigerar tillochmed bilder i AE xD Orkar inte starta photoshop så jag öppnar bilden i AE lol, plus att flera saker är lättare att göra där. Redigerat 24 Juli 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Magix Movie Pro 11 Har jag och är bussenkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.