Rullis Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Jag fick 2 såna PM av Admin.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 jag me! var det fel tro, eller skulle man få två?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Japp ett pm har skickats ut men servern hängde sig eller nått därav 2 st.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 ja, jag tänkte väll att d var lite konstigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Jag by hårddisk jag ska skirva. Eller lägga in en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Sidan va askonstig för typ några timmar sedan! alla å ä ö bytes ut mot typ í och & sånt där... och så funkade inte vissa trådar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Sidan va askonstig för typ några timmar sedan! alla å ä ö bytes ut mot typ í och & sånt där... och så funkade inte vissa trådar! Samma för mig...När man skulle skriva ett nytt ämne så kom det upp något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 igår och ida har det varit så att jag itte ens har kunnat gå in på sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Så var det för mig i Lördags Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Så var det för mig i Lördags så var det för mej också det var sk*t konskigt och så kom det fram en liten ruta där det stog SYSTEM ERROR. jag trode att jag skulle bli helt -> :wacko: <- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Jag ahr chattat med 0014 i 2 dagar nu.han ahr inte kommit in på typ 4-5 dagar.han ahr sagt det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 för mig gick det itte att gå in i söndags ele lördags! det kom upp nån sån där perfect-ruta ele nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.