Gäst Soffan Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Fast nu får man ju hoppas att alla kommer in :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 jag tror det funkar helt nu fast jag hoppas att det itte kommer igen! första gången det hände (det var på min syrras dator för några dagar sen) så trodde jag att man itte kunde gå in på fuska från just hennes dator, och sen i lördags när det hände mig på min dator, så blev jag rädd att jag aldrig mer skulle kunna gå in... fast det ordnade sig kl. 00.30 på natten då kunde jag gå in! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Jaha... Men då är väl Serven flyttad lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 nu?? e den det?? hur märker man det då? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Håll er till ämnet! Denna tråden handlar om presentationen och inget annat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 synd bara att det kostar så mycket att få skriva mer i presentationen, 250 tecken är ju inte så mycket egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 jag tycker det e mycke.titta i min presention.jag har ungefär 175 tecken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 30 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 jag tycker det e mycke.titta i min presention.jag har ungefär 175 tecken. Okej, jag har 185 tecken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Jag har fullt :P Fast jag måste köpa att man kan ha mera i presen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 (Heartless @ 30/03-2004 14:01:53) jag tycker det e mycke.titta i min presention.jag har ungefär 175 tecken. Okej, jag har 185 tecken! Och det inlägget är nödvändigt? Eller inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.