Hoppa till innehåll

Några Kommande Stora Spel?


Bplay
 Dela

Rekommendera inlägg

Det är ett spel där man spelar som Olimar som kraschar på en planet där han hittar så kallade "Pikmins".

Skeppets skeppsdelar blir utspridda över hela planeten, så då ska man hitta alla skeppsdelar med hjälp av dessa pikmins.

 

Bild på en pikmin:

http://videogametoys.net/images/pikmin_plush.jpg

 

Det finns 3 sorters pikmins: Gula, blåa, och röda.

 

Gula - Kan ta upp bomber, och kan kastas högre upp än de andra pikminarna.

Blåa - De ända pikminarna som tål vatten.

Röda - De ända pikminarna som tål eld.

 

För att få reda på mer, så googla det. :_

du säger att det finns 3 men nej det finns vita och lila också ;)

 

och Bplay det är verkligen inget lågbudget spel <_< utan var ett av dem spelen till gamecube som gjorde att flera köpte gamecuben

 

är man nintendofan så är man ;)

 

juste det är ju så att det spelet är en av dem bästa spelen jag har spelat både 1-2 ;) .

 

och är väldigt långt med många varelser

 

Jo, men jag har bara spelat 1:an. ^^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tales Of Symphonia II och Final Fantasy Crystal Chronicles kommer ut i år, själv ser jag fram emot båda väldigt mycket.

 

Men förutom dem, Rockband och Guitar Hero 4 så verkar det inte vara några stora spel planerade på ett långt tag.

 

Vi får börja vänta på nästa runda Mario, Zelda och Metroid, som jag hoppas kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tales Of Symphonia II och Final Fantasy Crystal Chronicles kommer ut i år, själv ser jag fram emot båda väldigt mycket.

 

Men förutom dem, Rockband och Guitar Hero 4 så verkar det inte vara några stora spel planerade på ett långt tag.

 

Vi får börja vänta på nästa runda Mario, Zelda och Metroid, som jag hoppas kommer.

 

Ja det hoppas jag allra mest på! Men börjar bli osäker på om det kommer.. om man ser på gamecube tex så kom det inte många till dem..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kommer, Nintendo har redan börjat med både ett Mario och ett Zelda.

 

Kid Icarus 2 och Kirby är på väg + Pikmin 3. Och nya Mario Party, Starfox och Metroid är troliga.

 

Så det är inte tomt med stora titlar ännu iallafall, även om det tar ett tag innan alla dessa kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...