Musten Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Det är ett spel där man spelar som Olimar som kraschar på en planet där han hittar så kallade "Pikmins". Skeppets skeppsdelar blir utspridda över hela planeten, så då ska man hitta alla skeppsdelar med hjälp av dessa pikmins. Bild på en pikmin: http://videogametoys.net/images/pikmin_plush.jpg Det finns 3 sorters pikmins: Gula, blåa, och röda. Gula - Kan ta upp bomber, och kan kastas högre upp än de andra pikminarna. Blåa - De ända pikminarna som tål vatten. Röda - De ända pikminarna som tål eld. För att få reda på mer, så googla det. :_ du säger att det finns 3 men nej det finns vita och lila också ;) och Bplay det är verkligen inget lågbudget spel <_< utan var ett av dem spelen till gamecube som gjorde att flera köpte gamecuben är man nintendofan så är man ;) juste det är ju så att det spelet är en av dem bästa spelen jag har spelat både 1-2 ;) . och är väldigt långt med många varelser Jo, men jag har bara spelat 1:an. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Pikmin är det sämsta gamecube spelet jag har spelat. Och Bplay har du inte sett brawl karaktären pikmin och olimar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 3 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Har inte hunnit spela brawl så mycket än. Har haft så mycket annat att göra som kommit först :/ Men snart ska jag komma igång med det med:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Pikmin är det sämsta gamecube spelet jag har spelat. Och Bplay har du inte sett brawl karaktären pikmin och olimar? du har dålig smak <_< :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Animal crossing City Folk Ska komma i år (men det kommer väl skutas upp som vanligt med alla stora spel från nintendo) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Tales Of Symphonia II och Final Fantasy Crystal Chronicles kommer ut i år, själv ser jag fram emot båda väldigt mycket. Men förutom dem, Rockband och Guitar Hero 4 så verkar det inte vara några stora spel planerade på ett långt tag. Vi får börja vänta på nästa runda Mario, Zelda och Metroid, som jag hoppas kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Dead Rising Chop til you drop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 14 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Tales Of Symphonia II och Final Fantasy Crystal Chronicles kommer ut i år, själv ser jag fram emot båda väldigt mycket. Men förutom dem, Rockband och Guitar Hero 4 så verkar det inte vara några stora spel planerade på ett långt tag. Vi får börja vänta på nästa runda Mario, Zelda och Metroid, som jag hoppas kommer. Ja det hoppas jag allra mest på! Men börjar bli osäker på om det kommer.. om man ser på gamecube tex så kom det inte många till dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Det kommer, Nintendo har redan börjat med både ett Mario och ett Zelda. Kid Icarus 2 och Kirby är på väg + Pikmin 3. Och nya Mario Party, Starfox och Metroid är troliga. Så det är inte tomt med stora titlar ännu iallafall, även om det tar ett tag innan alla dessa kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 15 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Oh det låter lovande med ett kommande Mario och Zeldaspel. Hur lång tid snackar vi då? ett år? två år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Hur vet du det KuzunE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 (redigerat) Ett Metroid till ska det ju komma.. Om man klarar Metroid prime 3 med 100% så får man se Samus åka iväg med sitt rymdskepp - MEN!! Det följer efter någon i ett annat rymdskepp... ;) Redigerat 21 Augusti 2008 av SmashDragon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.