Hoppa till innehåll

Jätte Utråkad!


DiRtY

Rekommendera inlägg

Tja har suttit här i några veckor nu och bara deppar, har inget att göra (elelr jo har amssa att göra men inget kul) sitter vid min kära dator och bara hänger, orkar inte spela nåt (typ trötnat på att spela dator :D) har ju mitt xbox 360 med men tycker inte det e så kul att sitta och spela nåt spel själv (käns menings löst) så nåt tips på vad jag kan göra?

 

HAr funderat på följande: skaffa en hårdisk till 360:t och koppla upp te live, köpa en till dator och koppla te tv:n som man kan spela upp filmer etc med, Köpa en videokamera och spela in nån rolig film med polarna (har abra råd med 1 och den blir inte filmkvalite så därför blir filmen inte så bra, så käns ganska meningslöst det med:D), köpa ett wii (men har inte så mkt plats och det finns inte så många roliga spel)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gå ut i den fina sommarvärmen :D

 

Men känner igen mig själv i dig.. Man har för mycket ledigt och då blir det genast tråkigt.

 

Men denna sommaren jobbar jag jättemycket så då tar man vara på varje ledig stund!

 

Tvinga dig att göra ngt varje dag, kansek träna eller så.. Sen njuter du av att få göra vad du vill :;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå ut i den fina sommarvärmen :D

 

Men känner igen mig själv i dig.. Man har för mycket ledigt och då blir det genast tråkigt.

 

Men denna sommaren jobbar jag jättemycket så då tar man vara på varje ledig stund!

 

Tvinga dig att göra ngt varje dag, kansek träna eller så.. Sen njuter du av att få göra vad du vill :;)

trånar redan 3 gånger i veckan räker för mig, har ett litet jobb (säljer tidningar på helgerna) men är ändå utråkat hela tiden, och nån sommarvärma har vi inte så mkt har la komiit denna vecka da.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej samma här. Men nu är det ju kollosalt varmt! Ring någon kompis och bestäm att ni ska sticka och bada imorgon! Heldag på stranden eller beroende på var du bor kanske sjö/pool

bor inte så långt ifrån vattnet, men jag hatra att bada i en sjö ,men har en pool på baksidan men det e så lågt vatten där (lite över 1 meter typ) men en polare kanske komemr te mig på tisdag och stananr nårra dar så vi får la hitta på nåt och tills des får jag la sitta här och har tråkit :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske tråkigt att sitta inne men hmm.. gör en hemsida? ^^ jag har lite brottom att få en hemsida klart men jag hinner inte, haha.. har så mycket jobb och sen vill jag inte sitta inne mitt på dagen när det är så fint väder.

 

Eller köp ett wii som du kanske ville ^^ Sen köper du Zelda och mario kart till den så har du kul ett tag :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske tråkigt att sitta inne men hmm.. gör en hemsida? ^^ jag har lite brottom att få en hemsida klart men jag hinner inte, haha.. har så mycket jobb och sen vill jag inte sitta inne mitt på dagen när det är så fint väder.

 

Eller köp ett wii som du kanske ville ^^ Sen köper du Zelda och mario kart till den så har du kul ett tag :P

har redan några spel te 360 som jag inte har klarat får la plocka from dem da, och jag vet inte hur man gör en hemsida man måste la betala för att få upp den på nåns server, det går la inte att bara sitta hemma och gör en (förutom på freewebs).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...