MentalogisT Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Försök göra världens finaste freewebs-sida då XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Tja har suttit här i några veckor nu och bara deppar, har inget att göra (elelr jo har amssa att göra men inget kul) sitter vid min kära dator och bara hänger, orkar inte spela nåt (typ trötnat på att spela dator :D) har ju mitt xbox 360 med men tycker inte det e så kul att sitta och spela nåt spel själv (käns menings löst) så nåt tips på vad jag kan göra? Hade väl själv ett liknande problem innan jag började med wow. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 27 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Tja har suttit här i några veckor nu och bara deppar, har inget att göra (elelr jo har amssa att göra men inget kul) sitter vid min kära dator och bara hänger, orkar inte spela nåt (typ trötnat på att spela dator :D) har ju mitt xbox 360 med men tycker inte det e så kul att sitta och spela nåt spel själv (käns menings löst) så nåt tips på vad jag kan göra? Hade väl själv ett liknande problem innan jag började med wow. :) men hatar wow :D sitter ju här nu och kör ikariam men det e ju int eså kul för nu räker det typ om jag loggar in 2 gånger per dag för att överleva :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Skaffa Entropia Universe och sätt in typ 100 dollar (600 kronor). Det borde ge dig några veckors glädje och sömnlöshet ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 28 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Skaffa Entropia Universe och sätt in typ 100 dollar (600 kronor). Det borde ge dig några veckors glädje och sömnlöshet ^^vad f*n e det da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Skaffa Entropia Universe och sätt in typ 100 dollar (600 kronor). Det borde ge dig några veckors glädje och sömnlöshet ^^vad f*n e det da? Ett gratis onlinespel, eller som skaparna kallar det, virtuellt universum. Du kan sätta in riktiga pengar på det för att få pengar där, och du kan ta ut pengar där och få riktiga pengar i handen. Bra om man får typ 100.000 av något djur man dödar, så kan man ta ut det direkt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Erhm....de måste va svårt att få pengar av djur då?....för om jag dödar ett djur får 100 ( spel pengar) sen tar ut dem...då blir de 100 dollar de e = 600kr swe....spela typ... 2dagar tjäna 1200....låter lit konstigt o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Steg 1. Öppna ögonen. Steg 2. Skaffa dig ett liv (ps. det är inget man kan köpa/skapa på datorn). Steg 3. Gå utanför dörren (ps. det gills inte att bara öppna fönstret). Steg 4. Hitta på något med dina sk. kompisar, spela boll, cyckla vad som helst. Grattis, du har nu något att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 31 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Steg 1. Öppna ögonen. Steg 2. Skaffa dig ett liv (ps. det är inget man kan köpa/skapa på datorn). Steg 3. Gå utanför dörren (ps. det gills inte att bara öppna fönstret). Steg 4. Hitta på något med dina sk. kompisar, spela boll, cyckla vad som helst. Grattis, du har nu något att göra. alal andra gör som jag:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Tja har suttit här i några veckor nu och bara deppar, har inget att göra (elelr jo har amssa att göra men inget kul) sitter vid min kära dator och bara hänger, orkar inte spela nåt (typ trötnat på att spela dator :D) har ju mitt xbox 360 med men tycker inte det e så kul att sitta och spela nåt spel själv (käns menings löst) så nåt tips på vad jag kan göra? HAr funderat på följande: skaffa en hårdisk till 360:t och koppla upp te live, köpa en till dator och koppla te tv:n som man kan spela upp filmer etc med, Köpa en videokamera och spela in nån rolig film med polarna (har abra råd med 1 och den blir inte filmkvalite så därför blir filmen inte så bra, så käns ganska meningslöst det med:D), köpa ett wii (men har inte så mkt plats och det finns inte så många roliga spel) Gör nåt roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 1 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Tja har suttit här i några veckor nu och bara deppar, har inget att göra (elelr jo har amssa att göra men inget kul) sitter vid min kära dator och bara hänger, orkar inte spela nåt (typ trötnat på att spela dator :D) har ju mitt xbox 360 med men tycker inte det e så kul att sitta och spela nåt spel själv (käns menings löst) så nåt tips på vad jag kan göra? HAr funderat på följande: skaffa en hårdisk till 360:t och koppla upp te live, köpa en till dator och koppla te tv:n som man kan spela upp filmer etc med, Köpa en videokamera och spela in nån rolig film med polarna (har abra råd med 1 och den blir inte filmkvalite så därför blir filmen inte så bra, så käns ganska meningslöst det med:D), köpa ett wii (men har inte så mkt plats och det finns inte så många roliga spel) Gör nåt roligt! försöker ordna ett soft krig det e skit kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Åk och bada! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.