Hoppa till innehåll

Jätte Utråkad!


DiRtY

Rekommendera inlägg

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tja har suttit här i några veckor nu och bara deppar, har inget att göra (elelr jo har amssa att göra men inget kul) sitter vid min kära dator och bara hänger, orkar inte spela nåt (typ trötnat på att spela dator :D) har ju mitt xbox 360 med men tycker inte det e så kul att sitta och spela nåt spel själv (käns menings löst) så nåt tips på vad jag kan göra?

Hade väl själv ett liknande problem innan jag började med wow. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja har suttit här i några veckor nu och bara deppar, har inget att göra (elelr jo har amssa att göra men inget kul) sitter vid min kära dator och bara hänger, orkar inte spela nåt (typ trötnat på att spela dator :D) har ju mitt xbox 360 med men tycker inte det e så kul att sitta och spela nåt spel själv (käns menings löst) så nåt tips på vad jag kan göra?

Hade väl själv ett liknande problem innan jag började med wow. :)

 

men hatar wow :D sitter ju här nu och kör ikariam men det e ju int eså kul för nu räker det typ om jag loggar in 2 gånger per dag för att överleva :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Skaffa Entropia Universe och sätt in typ 100 dollar (600 kronor). Det borde ge dig några veckors glädje och sömnlöshet ^^

vad f*n e det da?

 

Ett gratis onlinespel, eller som skaparna kallar det, virtuellt universum. Du kan sätta in riktiga pengar på det för att få pengar där, och du kan ta ut pengar där och få riktiga pengar i handen. Bra om man får typ 100.000 av något djur man dödar, så kan man ta ut det direkt :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Steg 1. Öppna ögonen.

Steg 2. Skaffa dig ett liv (ps. det är inget man kan köpa/skapa på datorn).

Steg 3. Gå utanför dörren (ps. det gills inte att bara öppna fönstret).

Steg 4. Hitta på något med dina sk. kompisar, spela boll, cyckla vad som helst.

 

Grattis, du har nu något att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Steg 1. Öppna ögonen.

Steg 2. Skaffa dig ett liv (ps. det är inget man kan köpa/skapa på datorn).

Steg 3. Gå utanför dörren (ps. det gills inte att bara öppna fönstret).

Steg 4. Hitta på något med dina sk. kompisar, spela boll, cyckla vad som helst.

 

Grattis, du har nu något att göra.

alal andra gör som jag:D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja har suttit här i några veckor nu och bara deppar, har inget att göra (elelr jo har amssa att göra men inget kul) sitter vid min kära dator och bara hänger, orkar inte spela nåt (typ trötnat på att spela dator :D) har ju mitt xbox 360 med men tycker inte det e så kul att sitta och spela nåt spel själv (käns menings löst) så nåt tips på vad jag kan göra?

 

HAr funderat på följande: skaffa en hårdisk till 360:t och koppla upp te live, köpa en till dator och koppla te tv:n som man kan spela upp filmer etc med, Köpa en videokamera och spela in nån rolig film med polarna (har abra råd med 1 och den blir inte filmkvalite så därför blir filmen inte så bra, så käns ganska meningslöst det med:D), köpa ett wii (men har inte så mkt plats och det finns inte så många roliga spel)

Gör nåt roligt!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja har suttit här i några veckor nu och bara deppar, har inget att göra (elelr jo har amssa att göra men inget kul) sitter vid min kära dator och bara hänger, orkar inte spela nåt (typ trötnat på att spela dator :D) har ju mitt xbox 360 med men tycker inte det e så kul att sitta och spela nåt spel själv (käns menings löst) så nåt tips på vad jag kan göra?

 

HAr funderat på följande: skaffa en hårdisk till 360:t och koppla upp te live, köpa en till dator och koppla te tv:n som man kan spela upp filmer etc med, Köpa en videokamera och spela in nån rolig film med polarna (har abra råd med 1 och den blir inte filmkvalite så därför blir filmen inte så bra, så käns ganska meningslöst det med:D), köpa ett wii (men har inte så mkt plats och det finns inte så många roliga spel)

Gör nåt roligt!

 

försöker ordna ett soft krig det e skit kul.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...