NossLoad Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Inledning Hej! Jag har länge strävat efter att vara en del utav en bra klan. Jag har dock aldrig haft kunskaperna om just de sakerna just de klanerna som jag velat vara en del utav. För några månader sen, tror det var i februari detta år så försökte jag och kindH från fastservers starta upp en HnS (Hide 'n' Seek) klan för CS 1.6. Vi nämnde klanen SD-Gaming, som även står för SteamDream-Gaming (OBS! För de som tror vi fake-nickar, kolla "Fake-nick.. SD-Gaming?" delen utav texten för att få veta mer!). Det gick väl ganska bra ända tills vi fick kontakt med TasseN^ från fastservers. Jag vart skammad på 500kr och en medlem, inte mindre än.. KindH som nu, som jag nämnde förut, är med i fastservers. Angående pengar så hade jag redan dumt nog, köpt en .org domän för klanen. Efter allt detta la jag ner klanen och slutade med CS (trodde jag). Jag "connect;ade" en gammal ventrilo jag inte hade varit inne på, på ungefär 1-2 månader och började snacka med några jag känner från tidigare i WoW. Jag blev olyckligtvis indragen i WoW-träsket ännu en gång och spenderade nästan hela skol-terminen hemma vid min kära lvl 70 tauren warrior. Bara för någon månad sen så "lan;ade" jag. Jag orkade inte riktigt lira CS just då de andra ville men de fick mig att göra det mot min vilja ändå, vet inte hur men det var ett lyckat val jag gjorde. Väl inne på servern lirande med mina 2 polare på "lan;et" började jag snacka med den svenska serverns admin, ingen mer än HozZter från DreamPlayerZ. Vi började snacka lite om hemsidor o.s.v, ja.. ni som har haft kontakt med mig vet ju hur jag är. Senare på kvällen så drog mina polare och la sig men jag hade nyss druckit 3 355ml redbull så jag var inte direkt sov-sugen. Jag tänkte åtmistone sitta uppe en timme eller två. Efter sisådär 40 minuter blev jag extremt uttråkad (jag lirade fortfarande på public;en). Därför drog jag in HozZter även kallad Hozz in i min vent server. Vi satt uppe säkert 2 timmar innan han drog, inte lång tid men tillräckligt för att förstå att vi har någonting gemensamt, vi vill båda ha en framgångsrik klan och vi vill båda vara någon form av ledare eller en stor del utav klanen. Aja, nog om den dagen. Nästa dag så satt jag och snackade med en gammal WoW polare och utan jag själv sagt åt hozz att komma in så kom han förvånadsvärt in själv. Vi snackade sisådär 4 timmar innan han frågade ifall han kunde få ett rum i venten och det fick han självklart. Efter ungefär 1 vecka började vi bråka men vi klarade ut allt efter ungefär 1 dag så det blev inte en för stor grej. Dock fick bråket oss att börja snacka mer så efter bråket började vi sitta med varandra extremt mycket i vent. Efter några dagar när jag lirat med deras klan DreamPlayerZ, (DpZ.) så bestämde jag mig för att dra upp min gamla klan SD-Gaming igen. Jag hade ju som sagt domän och sånt. Jag gjorde även som jag bestämde mig för... Klan Information Namn: SteamDream-Gaming Tag: SD-Gaming | Klan Ledare: NossLoad / ColtoM / Glaifon Hemsida: http://www.sd-gaming.org (hoppas detta inte räknas som reklam, är osäker) Fake-nick.. SD-Gaming? Jo, som vissa vet finns det förvånadsvärt redan en klan som har taggen, "SD-Gaming". Jag fick dock veta det för ungefär 2 veckor sen när jag surfade runt på google och försökte hitta något om just mig. "SquareDisc-Gaming" är den "originala" "SD-Gaming". Men som sagt, vi hade en domän och vill någon nu att vi ska "sluta" fake-nicka så får de även betala våran domän. Så är det bara. Hur blir jag medlem och vad är kraven? Jasså, så du vill alltså bli medlem i SD-Gaming eller funderar iallafall på det? Ja, då rekommenderar jag dig att antingen skriva en "själv-på-hittad" "application" här i tråden eller på vårat forum. Vi har även ett "application form" på forumet du måste använda dig av om du vill göra skriva den där och inte här. Du får givetvis använda "application form;et" här också men du gör som du vill. Något vi är unika med är att vi inte bryr oss om skill, ålder och röst frekvens (om ni förstår vad jag menar). Vi vill vara ett gäng som har roligt tillsammans men samtidigt vara seriösa i vad vi gör. Med andra ord har vi inte så mycket krav mer än att du ska kunna kommunicera även i chatt och över ventrilo (som vi använder) på engelska och även bli förstådd. Vi accepterar INGEN som inte visar respekt för klan-medlemmarna. Ingenting, inte äns ranken i clanen spelar någon roll. Är det någon som tycker att någon inte visar respekt för de så kan personen simpelt säga till mig så ska jag kolla ifall han faktiskt inte visat respekt för dig, ifall det är fallet så ska jag ta itu med problemet och om personen missförstått eller bara ljugit så ska jag även ta itu med det. FAQ Här kommer jag skriva både frågorna som frågas i tråden och även svara på de så bra och simpelt jag kan. Edits Här kommer jag skriva nummer på ändringen jag gör och vad jag ändrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 (redigerat) Tar bort app pga har startat egen clan. Redigerat 31 Juli 2008 av garkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Är det Hide 'n' seek clan? För annars så kommer min application under.. Nick: Jacquot Namn: Jakob Ålder/kön: P14 Ventrilo: Ja, alla versioner. Headset: Ja Spelat: Sedan 12 år Skills: Low+ men Mid med AWP ;) Fav_bana: De_dust2 Fav_vapen: AWP Klaner: Ingen Kan bidra med: Att vara en schysst kompis som kan bjuda på sig själv Kunskaper i design/programmering: GIMP 2.0 Skype: lujji94 Msn: [email protected] Spelar spel: CSS, kan spela 1.6 dvs det var det jag började med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Meh vafan en HideNseek klan? säg till mig när det kommer något serriöst :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Posers Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Esh ingen bra clan :D Han försöker bara impa på mycket text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Edsele Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Hej ;D Är skillad player, spelar ofta cs! Alltså 1.6 , är 14 år men väldigt bra. Har varit med i en clan förut men las ner efter vi förlorade i z-ligan :S Men kan gå in på ett nytt försök med ny clan! Adda mig på steam: Niffen_ Nickar SmitarN^ på cs. Snackar även mkt i Ventrilo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.