Gäst DoubleIsBack Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 (redigerat) Ja, vad tkr ni jag ska ha för slags forum?! Spelforum (om olika spel) Runescape forum Elr Cs forum? Redigerat 27 Juli 2008 av DoubleIsBack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Spelforum. Helt klart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst little_eye Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 SpelForum till 100% Runescape är inge kul längre :P Och CS... nja inte spec mkt att prata om... Hoppas det blir bra :D Sökeru mod till forumet finns jag här :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Spelforum. för där kan man ju båda snacka om Runescape & Cs . :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Spelforum har för hög konkurrens för att ett litet, litet forum gjort på egetforum.se ska överleva. CS forum har för hög konkurrens för att ett litet, litet forum gjort på egetforum.se ska överleva. Runescape forum vet jag inte, men säkert samma sak där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Spelforum skulle passa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Du borde göra nått nytt, För dom flesta söker sig till större hemsidor. Och av alla dom där finns det större forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.