Hoppa till innehåll

Hjälp Med Softis

Jolt

Rekommendera inlägg

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

får väl kolla på hobbex också,men jag vill helst köpa i en riktig butik och inte över nätet.Har pratat med min kusin och just nu så lutar det nog mot en deagle.

Såg en på Hobbex som hette S&W M&P M40 HPA.Den tycker jag verkar perfekt.

Redigerat av HolyHunter
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vad menas med co2?

Kemiska formeln för kolsyra. (If I'm not mistaken, är inte så uppmärksam på NO-lektionerna)

*Koldioxid ;)

Edit:

Själv har jag en Walther P99 1:1 0,5 Joul

70m/s , Kan skjuta igenom plåtburkar, hårdplast mm

Redigerat av Rabiesekorre
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför köpa en pistol? En pistol är ju tänkt att använda som backup vapen under softairgun spel. Så om du har tänkt bli någolunda seriös rekomenderar jag att du köper en riktig bössa på en gång. Du kan ju kolla vad t.ex www.combatzone.se har.

Där är det ju så dyrt! Jag ska lyda ditt förra råd (på msn), och köpa en kinaklon från vapenbutiken!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Taurus PT92

"snygg och bra soft air gun pistol!Hop Up-effekt.Laddas med mantel rörelse.Magasin för 12 kulor.Längd 214 mm.Vikt 635 g.Anslagsenergi:0,5J.

Pris: 429:-

UHC Desert Eagle 44AE

"En soft air gun pistol med god precision och bra grepp.Magasinet rymmer 25 kulor som matas fram med mantelrörelse.Hop up-effekt.Längd 267 mm.Vikt 435 g.Anskagsenergi 0,5J.

Pris: 349:-

nån som vet vad det kan bero på?siktet?

Redigerat av HolyHunter
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Taurus PT92

"snygg och bra soft air gun pistol!Hop Up-effekt.Laddas med mantel rörelse.Magasin för 12 kulor.Längd 214 mm.Vikt 635 g.Anslagsenergi:0,5J.

UHC Desert Eagle 44AE

"En soft air gun pistol med god precision och bra grepp.Magasinet rymmer 25 kulor som matas fram med mantelrörelse.Hop up-effekt.Längd 267 mm.Vikt 435 g.Anskagsenergi 0,5J.

Vad för nåt?

Btw, två av mina kompisar har "KWC Smith&Wesson M4505". Kolla på den på tm.

Den är billigare än Taurus PT92, och den skjuter lika bra. + att du sparar en hundring på den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Taurus PT92

UHC Desert Eagle 44AE

Vad för nåt?

Btw, två av mina kompisar har "KWC Smith&Wesson M4505". Kolla på den på tm.

Den är billigare än Taurus PT92, och den skjuter lika bra. + att du sparar en hundring på den.

har oxå en sw m4505 och om man ska h en fjäderdriven pistol e det den bästa:D har haft den i snart 3 år och den funkar lika bra som när jag köpte den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...