Ryssfemma Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Glock 17 är en klassiker, tycker du ska ta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 29 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 (redigerat) får väl kolla på hobbex också,men jag vill helst köpa i en riktig butik och inte över nätet.Har pratat med min kusin och just nu så lutar det nog mot en deagle. Såg en på Hobbex som hette S&W M&P M40 HPA.Den tycker jag verkar perfekt. Redigerat 29 Juli 2008 av HolyHunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 (redigerat) vad menas med co2? Kemiska formeln för kolsyra. (If I'm not mistaken, är inte så uppmärksam på NO-lektionerna) *Koldioxid ;) Edit: Själv har jag en Walther P99 1:1 0,5 Joul 70m/s , Kan skjuta igenom plåtburkar, hårdplast mm Redigerat 29 Juli 2008 av Rabiesekorre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 varför köpa en pistol? En pistol är ju tänkt att använda som backup vapen under softairgun spel. Så om du har tänkt bli någolunda seriös rekomenderar jag att du köper en riktig bössa på en gång. Du kan ju kolla vad t.ex www.combatzone.se har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 varför köpa en pistol? En pistol är ju tänkt att använda som backup vapen under softairgun spel. Så om du har tänkt bli någolunda seriös rekomenderar jag att du köper en riktig bössa på en gång. Du kan ju kolla vad t.ex www.combatzone.se har. Där är det ju så dyrt! Jag ska lyda ditt förra råd (på msn), och köpa en kinaklon från vapenbutiken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 (redigerat) okej, låter bra :D Redigerat 29 Juli 2008 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 okej, låter bra :D Men det är när jag har råd. Jag blir pank nästa vecka när jag har köpt nya hockeyhandskar... Nä, iallafall, hade tänkt mej en Ak:47 eller en Mp5:a runt, 1300... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 29 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 (redigerat) Taurus PT92 "snygg och bra soft air gun pistol!Hop Up-effekt.Laddas med mantel rörelse.Magasin för 12 kulor.Längd 214 mm.Vikt 635 g.Anslagsenergi:0,5J. Pris: 429:- UHC Desert Eagle 44AE "En soft air gun pistol med god precision och bra grepp.Magasinet rymmer 25 kulor som matas fram med mantelrörelse.Hop up-effekt.Längd 267 mm.Vikt 435 g.Anskagsenergi 0,5J. Pris: 349:- nån som vet vad det kan bero på?siktet? Redigerat 29 Juli 2008 av HolyHunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Taurus PT92 "snygg och bra soft air gun pistol!Hop Up-effekt.Laddas med mantel rörelse.Magasin för 12 kulor.Längd 214 mm.Vikt 635 g.Anslagsenergi:0,5J. Pris: 429:- UHC Desert Eagle 44AE "En soft air gun pistol med god precision och bra grepp.Magasinet rymmer 25 kulor som matas fram med mantelrörelse.Hop up-effekt.Längd 267 mm.Vikt 435 g.Anskagsenergi 0,5J. Pris: 349:- nån som vet vad det kan bero på?siktet? Vad för nåt? Btw, två av mina kompisar har "KWC Smith&Wesson M4505". Kolla på den på tm. Den är billigare än Taurus PT92, och den skjuter lika bra. + att du sparar en hundring på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 30 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 har bestämt mig för att det ska bli deaglen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Taurus PT92 "snygg och bra soft air gun pistol!Hop Up-effekt.Laddas med mantel rörelse.Magasin för 12 kulor.Längd 214 mm.Vikt 635 g.Anslagsenergi:0,5J. Pris: 429:- UHC Desert Eagle 44AE "En soft air gun pistol med god precision och bra grepp.Magasinet rymmer 25 kulor som matas fram med mantelrörelse.Hop up-effekt.Längd 267 mm.Vikt 435 g.Anskagsenergi 0,5J. Pris: 349:- nån som vet vad det kan bero på?siktet? Vad för nåt? Btw, två av mina kompisar har "KWC Smith&Wesson M4505". Kolla på den på tm. Den är billigare än Taurus PT92, och den skjuter lika bra. + att du sparar en hundring på den. har oxå en sw m4505 och om man ska h en fjäderdriven pistol e det den bästa:D har haft den i snart 3 år och den funkar lika bra som när jag köpte den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smiffy Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 vad är bäst el eller fjäder till en softair pistol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.