Firecracker Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 jag tycker att det är överdrivet att bli sk*t arg för att man busringer på dörren en gång ja...JAg tycker det är jobbigt när man måste gå till dörren och sen är det ingen där. så du menar att du är så lat att det känns besvärligt att hasa sig till dörren? (är inte för de olika odygdigheterna som näms här...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 jag tycker att det är överdrivet att bli sk*t arg för att man busringer på dörren en gång ja... JAg tycker det är jobbigt när man måste gå till dörren och sen är det ingen där. så du menar att du är så lat att det känns besvärligt att hasa sig till dörren? (är inte för de olika odygdigheterna som näms här...) Nej jag tycker det är irreterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 (redigerat) Öppna försiktigt nåns dörr, lägg en stink bomb, sen springer du därifrån :D Redigerat 28 Juli 2008 av TheChosenOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 jag tycker att det är överdrivet att bli sk*t arg för att man busringer på dörren en gång ja... OnTopic: Köp en sån där sak från cool stuff som man kan stänga av nästan alla tv-apparater med. kan du länka till en sådan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Man kan köpa en fjärrkontrol som passar till dem flesta tv apparaterna för 79 kr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Släng in en tuta i nåns brevinkast som är tejpad så den tjuter hela tiden, eller håll fast dörren jävligt hårt sen så drar du dit 5 pers som står där och bankar sönder dörren, sjukt skoj :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 jag tycker att det är överdrivet att bli sk*t arg för att man busringer på dörren en gång ja...JAg tycker det är jobbigt när man måste gå till dörren och sen är det ingen där. Särskilt när man lirar en instans i wow elelr något och kommer tillbaka och man är död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Holyhunter : Jag brukar skrika : "Ni är inte rädda för softair guns va?" och stänger dörren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Detta är ett bra hyss. När din farsa ligger och sover gå fram till honom och peta han i näsan, sen väcker du honom när du pillar han i näsan,.. Hm när man tänker efter, undra vad den skulle säga :P Kanske, varför har du fingret i min näsa, elelr nått sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 (redigerat) Hyss är för småbarn, hatar folk som t.ex. busringer. Redigerat 2 Augusti 2008 av Median Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 (redigerat) Hyss är för småbarn, hatar folk som t.ex. busringer. haha, småbarn skojjar du eller? Små barn kan inte busrinag på riktigt. Det är ju grymt kul att busringa till nån man vet lite om och låtsas vara någon annan, det har jag vart med att folk gjort flera gånger. Och det värsta är att folk går på det :lol: uhm, annars kan du väl vara lite elak och gå och byta post or folks brevlådor. Dem kanske uppskattar att få grannans post nångång ;) Ps. spana in när jag skickade det. :D Redigerat 2 Augusti 2008 av mansithe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Man kan köpa en fjärrkontrol som passar till dem flesta tv apparaterna för 79 kr.. Ja, men till den medföljer ett papper med cirka 200 koder för olika TV apparater, den fungerar till alla TV apparater men man måste veta vilken sorts TV det är för man måste knappa in en kod som är till den modellen. Har testat en sån där kontroll, helt värdelös. Det finns andra som man inte behöver koder för, fast de är bra mycket dyrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.