Hoppa till innehåll

Behöver Tips På Hyss Man Kan Göra!


Gäst Logfan

Rekommendera inlägg

jag tycker att det är överdrivet att bli sk*t arg för att man busringer på dörren en gång ja...

JAg tycker det är jobbigt när man måste gå till dörren och sen är det ingen där.

 

så du menar att du är så lat att det känns besvärligt att hasa sig till dörren?

(är inte för de olika odygdigheterna som näms här...)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag tycker att det är överdrivet att bli sk*t arg för att man busringer på dörren en gång ja...

JAg tycker det är jobbigt när man måste gå till dörren och sen är det ingen där.

 

så du menar att du är så lat att det känns besvärligt att hasa sig till dörren?

(är inte för de olika odygdigheterna som näms här...)

 

Nej jag tycker det är irreterande.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker att det är överdrivet att bli sk*t arg för att man busringer på dörren en gång ja...

JAg tycker det är jobbigt när man måste gå till dörren och sen är det ingen där.

 

Särskilt när man lirar en instans i wow elelr något och kommer tillbaka och man är död.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hyss är för småbarn, hatar folk som t.ex. busringer.

 

haha, småbarn skojjar du eller? Små barn kan inte busrinag på riktigt. Det är ju grymt kul att busringa till nån man vet lite om och låtsas vara någon annan, det har jag vart med att folk gjort flera gånger. Och det värsta är att folk går på det :lol:

 

uhm, annars kan du väl vara lite elak och gå och byta post or folks brevlådor. Dem kanske uppskattar att få grannans post nångång ;)

 

Ps. spana in när jag skickade det. :D

Redigerat av mansithe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan köpa en fjärrkontrol som passar till dem flesta tv apparaterna för 79 kr..

Ja, men till den medföljer ett papper med cirka 200 koder för olika TV apparater, den fungerar till alla TV apparater men man måste veta vilken sorts TV det är för man måste knappa in en kod som är till den modellen. Har testat en sån där kontroll, helt värdelös. Det finns andra som man inte behöver koder för, fast de är bra mycket dyrare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...