yoZhi Skrivet 8 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 vad e bombchus? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 det är krypande bomber.. finns att köpa i vissa affärer. men enklast är att bara gå sick-sack (den sista). Dom med spjut kan du skjuta hookshot på så tror jag dom stelnar så du kan slå med svärdet på dom :). (jag använde däremot bomber som ajg kastade in när dom gick förbi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Vill inte lägga mig i, men om ni vill ta hjärtbiten i lådan i kyrkokården, ställ er på Dampes grav så kan ni skuta er till lådan med longshoot, så slipper ni slösa slantar på killen som gör det dyrare hela tiden (Himla turistfälla... <_< ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Den guiden som jag tog när jag blev stor, var på Zelda.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Nu e jag i forest temple, men jag hittar inte där inne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 kolla på den här sidan om du kan engelska. då behöver du kanske inte fråga mer :) http://www.zelda.com/universe/walkthrough_z5.html LYCKA TILL! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg