Gäst Soffan Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Jag hadde över 4000 virus samtidigt, men min pappa satt o tog bort dom när jag va hos en kompis:) 4000 virus?Då är din pappa värkligen duktig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA......nu har jag fått ett virus.....hjälp..det ändrar mina .exe filer.......det heter Win32.exe.....det har chrachat AAALLLAA min spel/program..........hjälllllllllllllllp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 kolla me norton ifall den kan radera det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 (redigerat) (Rowyn @ 28/03-2004 14:33:11) Jag hadde över 4000 virus samtidigt, men min pappa satt o tog bort dom när jag va hos en kompis:) 4000 virus? Då är din pappa värkligen duktig! Tack! Han jobbar med datorer, sen hadde vi ett bra anti-virus program. Redigerat 28 Mars 2004 av ptniklas1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Ja... Min pappa är ganska bra på datorer men min syster och mamma är skitdåliga på det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Ja... Min pappa är ganska bra på datorer men min syster och mamma är skitdåliga på det :P här är det nästan tvärtom! mamma e dålig som din, men pappa e soppig och min syrra e grym! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 kolla me norton ifall den kan radera det! INGENTING kan radera det.....HJÄLLLLLLLLLLLLLLLLLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.