DiRtY Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Rubriken säger allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Du ska inte ha en ljudkabel då? Det är det ju oftast till skärmar med högtalare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 30 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Du ska inte ha en ljudkabel då? Det är det ju oftast till skärmar med högtalare. en hdmi kabel sak väl leda både ljud och bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 (redigerat) Vet inte... Men, om så är fallet :). Har du kollat inställningarna på bildskärmen? Alltså knapparna på bildskärmen. Redigerat 30 Juli 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 30 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Vet inte... Men, om så är fallet :). Har du kollat inställningarna på bildskärmen? Alltså knapparna på bildskärmen. har koplat in ett par högtalar så skiter i det, kanske går med vga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Vet inte... Men, om så är fallet :). Har du kollat inställningarna på bildskärmen? Alltså knapparna på bildskärmen. har koplat in ett par högtalar så skiter i det, kanske går med vga. vga är bara för bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 2 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Vet inte... Men, om så är fallet :). Har du kollat inställningarna på bildskärmen? Alltså knapparna på bildskärmen. har koplat in ett par högtalar så skiter i det, kanske går med vga. vga är bara för bild ljud med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 en vga-kabel är väl bara för bild? jag har en ljudsladd från datorn till mitt surround och en till TVn när jag kopplar datorn till TVn :) en sån sladd man kopplar i datorn och sedan 2 sladdar i dom röda/vita uttagen på TVn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 VGA är bara för video, HDMI ger ljud aswell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 2 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 VGA är bara för video, HDMI ger ljud aswell.men jag får inget ljud med min hdmi var tvungen att använda ett par högtalare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Har själv aldrig provat ljud genom DHMI men det ska tydligen gå, kanske din dator som inte klarar av det eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.