Moldorm Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Själv gillar jag Port Town Aero Dive, Delfino Plaza, Mushroomy Kingdom, Frigate Orpheon och Mario Bros, och hatar New Pork City (inga KO's!), 75m (man får aldrig tid att slåss själv för att man måste undvika allt, kaos är kul men det här är bara överdrivet), och Skyworld (ganska fult designad). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Hatbanor: 75m, Mario bros och Pork City Favoritbanor: Final Destination, Corneria(Meele) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 30 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Hatbanor: 75m, Mario bros och Pork City Mario Bros är bra när man kör mot någon Star Fox-karaktär. Landmaster fastnar och kommer ingen vart. :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Hatbanor: 75m, Mario bros och Pork City Mario Bros är bra när man kör mot någon Star Fox-karaktär. Landmaster fastnar och kommer ingen vart. :'D Grejen är ju att jag oftast kör med starfox karaktärer >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Jag hatar Pork City >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Som alla andra hatar jag Pork City och favorit är nog en av mina egna som heter puppiluttan-dig! x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Gillar Metroid-Banorna från Brawl, samt Skyworld/Final destination och Animal farm som jag inte vet vad den heter egentligen. De jag ogillar är 75m, och små banor i allmänhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 (redigerat) min favorit är nog zelda temple melee,och corneria :lol: oj glöme delfino plaza och finaldestination :rolleyes: hatar mario bros,pork city och 75m <_< Redigerat 31 Juli 2008 av nintendofan9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Älska Pirate ship när den spelar Song of Storms , jag bara älskar det Hat banan är väl Final destination , för att varje gång man kör Wi-fi så spelar man alltid på den tråkiga banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Hatbanorna är pork city, den där donkey kong banan som rör på sig ( kommer inte ihåg vad den heter ), mario bros och 75m. Gillar final destination, pirate ship, delfino plaza och Luigis mansion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Jag gillar Pirate Ship oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 jag gömde pirateship en dålig sak är att jag tycker att melee finaldestination var bättre i love song of storms its wonderful :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.