KuroKaktus Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Hej. Jo när jag tänkte så var det så att i krig fick man inte döda barn och sånt. Men varför säger man då att allt är tillåtet i krig och kärldek när det inte är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Hej. Jo när jag tänkte så var det så att i krig fick man inte döda barn och sånt. Men varför säger man då att allt är tillåtet i krig och kärldek när det inte är det?Det är ett ordspråk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 31 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Jaha men det är olaglit asså. Att döda barn i krig. Det är konstigt asså det är ju olaglit att döda! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 97orna strikes again! det är ett ordspråk, det är ungefär som att säga "pennan är starkare än svärdet" >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Det är bara ett ordspråk när man tar till alla medel för att uppnå något.. det betyder inte att soldater skjuter barn o ropar "allt är tillåtet lolololololol" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 31 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Det fattar jag väll -.-' . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Det fattar jag väll -.-' . Förklara då poängen med tråden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 31 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Alltså jag fattar ju att ingen såldat går och skuter en och säger att allt är tillåtet i krig och kärlek! Och så undrade jag om det var ett ordspråk och det är det ju har jag fattat nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 det är dumma människor som du och jag som säger sådant. givetvis stämmer det inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Och kärlek? Så våldtäcktsmän och pedofiler är tillåtna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Och kärlek? Så våldtäcktsmän och pedofiler är tillåtna? va? vad har våldtäcktsmän och pedofiler med kärlek att göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg