Gäst Frozen star Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 jag undrar om någon kan tipsa mig om något spel som är kul. helst ett ``pang pang´´ spel (menar ett spel där jag kan skuta). ifall jag gillar det kanske ni får lite poäng. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Battlefield Vietnam... Max Payne 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 counter strike-condition zero.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Cs eller battle field, eller kanske queke III? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 nån pratar om att det komma komma postal2 men det verkar helsjukt så jag vet itte, gå in på den tråden och kolla på screenshots! det e ju sjuk det spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 (redigerat) Star Wars Knights of The Old Republic! Det spelet var ett av Årets bästa Rollspel 2003!!!!! Redigerat 28 Mars 2004 av yaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 det finns ju även civilization 3 play the world men jag vet ju itte om du gillar att man kör me gubbar som man bestämmer i förväg vad man ska gå med dem, och att dem går på olika rutor och sånt, fast annars e det jättekul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Jag skulle nog säga Far cry eller Battelfield vietnam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Gta Vc,Counter-strike(Först Half-Life),Battle Field 1942 Road To Rom,Battle Field Vietnamn,Medal Of Honor Rising Sun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 hmmm pang pang du kanske skulle testa unreal tournament 2004 det har knappt nåt tänkade för det är som quake3 arena fast 100000 gånger bättre det har två spel ämnen där man använder fordon alla andra är det bara vapen på och om man tycker det är för få baner så kan du ladda ner banor från beyondunreal desutom så kommer det voice packs skins models som kanske ja typ supermario och desutom finns det mutators som 1 hit kills kallad instagib eller kanske lowgravity,slowmotion deatch och mer men det får du väl see om du köper det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.