Gäst InTech Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Vad skulle ni gjort och göra för hans pengar? själv så skulle jag köpa upp alla pengar så han får slut =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Det måste du nog köpa rätt så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Lägga ner Microsoft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 vf just bill gates? skulle hursomhelst anmält mig för att: ha knyckt ideer av andra och byggt min framgång likt en parasit, och givetvis att oschysst ha konkurrerat ut andra företag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 (redigerat) skaffa mig värsta fetingdatorn+ kring utrustning av högsta kvalité. sen skänkt resten till forskning för klimatet. "650K should be enough for anyone." - Bill Gates Redigerat 31 Juli 2008 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Skaffat värstingdatorn och bästa internetuppkoppling (Typ 100 gib/sek, upp och ner :P) och lagt in resten, typ 200 miljarder, på entropia och köpt upp den nya planeten som man håller på att göra, samt Shadow och/eller Supremacy, Mod Fap och Improved A-3 Justifier Mk. II :rolleyes: Ni som spelar EU vet vad jag snackar om :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Köpt en glass. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 KÖPA EN ATOMBOMB OCH SPRÄNGA BORT JAPAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 KÖPA EN ATOMBOMB OCH SPRÄNGA BORT JAPAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!känns som ett jävligt krångligt sätt att ta självmord på. jag skulle nog ha blivit rymdturist eller nått sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Som sagt värstingdatorn som går att skaffa ggr 2. 20 nätverkslagringsstationer med 5 Terabyte i varje. Skulle spara 4 och ge bort resten till kompisar... Allt detta skulle jag skicka till mig själv i Sverige plus någon miljon dollar och en bra förklaring till varför just jag får allt detta. (Jag är ju mig sajälv när dagen är slut) Sen skulle jag sätta mig med en grupp utvecklare och börja planeringen av ett nytt Windows som är helt gratis. Det enda som får kosta är transport och skatt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Köpte den bästa El gitarren i världens med världens största högtalare. Sedan hade jag köpt värsta Värsting Stereon med 58 STORA högtalare! Sedan hade jag köpt allt som har med LAmb of god och slipknot att göra, med det menar jag alla posters,skivor osv. Sen hade jag skänkt resten till Cancer forskning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Jag skulle köpa mig en fet villa så som kändisarna har i alla skvallertidningar. Skaffa någon som lagar maten åt mig och städar. Skulle inreda huset med bara det finaste finaste, kanske anlita en designer. Antagligen skulle jag inte bo kvar i sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.