Gäst wAcko Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Först så hade jag gjort så att 35% av Microsofts dagliga inkomster skickades automatiskt till mitt bankkonto. Sen hade jag köpt följande saker och exporterat dom till mig själv. South Park - alla säsonger. Vänner - alla säsonger. Seinfeld - alla säsonger. Scrubs - Alla säsonger. Världens bästa dator. Världens bästa datorskärm. Världens bästa headset. Världens bästa tangentbord och mus. Världens bästa musmatta. Världens bästa TV. Världens största TV. Skaffat mig en lägenhet på översta våningen i Turning Torso. Skaffat mig ett lyxhus på 4-våningar med modern inredning, extremt fin utsida(och utsida), en Pool byggt ett aquapark i Malmö med värmepaneler som värmer upp parken. Gett min mamma och pappa 25 miljoner kronor var plus vars ett stort lyxhus, min syster skulle fått omkring 10miljoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Först så hade jag gjort så att 35% av Microsofts dagliga inkomster skickades automatiskt till mitt bankkonto. Sen hade jag köpt följande saker och exporterat dom till mig själv. South Park - alla säsonger. Vänner - alla säsonger. Seinfeld - alla säsonger. Scrubs - Alla säsonger. Världens bästa dator. Världens bästa datorskärm. Världens bästa headset. Världens bästa tangentbord och mus. Världens bästa musmatta. Världens bästa TV. Världens största TV. Skaffat mig en lägenhet på översta våningen i Turning Torso. Skaffat mig ett lyxhus på 4-våningar med modern inredning, extremt fin utsida(och utsida), en Pool byggt ett aquapark i Malmö med värmepaneler som värmer upp parken. Gett min mamma och pappa 25 miljoner kronor var plus vars ett stort lyxhus, min syster skulle fått omkring 10miljoner. Har du varit uppe i torson? Jag var där och var inte alls imponerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Köpt -Palats utanför LA med stor trädgård garage pool m.m -Fler bilar än vad Jay Leno har -Byggt en egen idrottsplats med fotbollsplan inomhus m.m -Öppnat Razec sommarland :P -Köpt ett Flygplan och några Lyxyachter -Sen så hade jag investarat i något så man fortsätter tjäna pengar när dagen tagit slut :lol: Och en massa annat :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 själv hade jag sparat några miljoner (max 5) och köpa en villa med tillbehör så fort jag fylt 18, sen hade jag skänkt bort allt till cacer forskiningen samt fixat dvd läsaren och rlod problemet på xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Nej nej Underwar du hade inte fixat dvd du hade köpt en ny :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Först så hade jag gjort så att 35% av Microsofts dagliga inkomster skickades automatiskt till mitt bankkonto. Sen hade jag köpt följande saker och exporterat dom till mig själv. South Park - alla säsonger. Vänner - alla säsonger. Seinfeld - alla säsonger. Scrubs - Alla säsonger. Världens bästa dator. Världens bästa datorskärm. Världens bästa headset. Världens bästa tangentbord och mus. Världens bästa musmatta. Världens bästa TV. Världens största TV. Skaffat mig en lägenhet på översta våningen i Turning Torso. Skaffat mig ett lyxhus på 4-våningar med modern inredning, extremt fin utsida(och utsida), en Pool byggt ett aquapark i Malmö med värmepaneler som värmer upp parken. Gett min mamma och pappa 25 miljoner kronor var plus vars ett stort lyxhus, min syster skulle fått omkring 10miljoner. Har du varit uppe i torson? Jag var där och var inte alls imponerad Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 KÖPA EN ATOMBOMB OCH SPRÄNGA BORT JAPAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Omogen som vanligt ^_^ (Hej garone =] ) OnT:Vet inte riktigt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 (Hej garone =] ) ?? OnT: f*n vad alla skulle ha varit miljöförstörande här då. <_ < Själv skulle jag inte ha gjort något märkvärdigt, kanske köpt en ny dator och TV. Skulle skänkt en j*vla massa pengar till välgörenhet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 (redigerat) (Hej garone =] ) ?? OnT: f*n vad alla skulle ha varit miljöförstörande här då. <_ < Själv skulle jag inte ha gjort något märkvärdigt, kanske köpt en ny dator och TV. Skulle skänkt en j*vla massa pengar till välgörenhet också. Du skrev det (Omogen som vanligt) i ett inlägg till Janquote och jag härmade dig =] Och så hälsade jag =] Redigerat 4 Augusti 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 (redigerat) Jag hade nog skänkt en j*vla massa pengar till en fond som forskar fram nya medeciner mot sjukdomar. afrika barnen får nöja sig med gamla kläder som vi ger dem. :evil: Redigerat 4 Augusti 2008 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Alla säger att de skulle skänkt en jäkla massa pengar, men frågan är om ni hade gjort det. Gör alla dom som e jätterika det? Och man kanske alltid tycker att man kunde varit lite lite rikare och därav inte skänker. Man vet ju aldrig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Köpte den bästa El gitarren i världens med världens största högtalare. Sedan hade jag köpt värsta Värsting Stereon med 58 STORA högtalare! Sedan hade jag köpt allt som har med hardstyle att göra, med det menar jag alla posters,skivor osv. Sen hade jag skänkt resten till Cancer forskning. ja lätt köpa as feta högtalare och spela hardstyle så hög det går :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.