LeWho Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Jag är ingen jävel som utnyttjar alla pengar, jag skulle låta han ha dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Skulle först köpa en hamburgare och en dator. Resten skulle jag skicka till rädda barnen och cancer forskning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Jag skulle skaffa en personlig assistent ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Jag skulle skänka pengarna till bättre behövande för att jag helt enkelt vill leva ett vanligt svensson liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 @Gripen.. lägger du ner microsoft kommer du få mer än 100 miljoner klagobrev.. OnT: Jag skulle öppna bank konto och lägga över hälften av billy's pengar och slösat dom bara när det behövts.. Jag skulle göra nått bättre än att skäna pengar till nått jefla medicin skit.. Jag skulle f*n lasta över 8 flygplan med mat + kläder och gått o delat ut till typ fattiga afrikanare/asiater samt offer ifrån krig o så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 @Gripen.. lägger du ner microsoft kommer du få mer än 100 miljoner klagobrev..Snarare 100 miljoner tackbrev, microsoft har ett monopol som måste utrotas. Utan microsoft skulle tekniken utvecklas 10 gånger så fortare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Skulle skicka alla pengar till mig sen nästa dag är jag han för evigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 man ser i den här tråden vilka parasiter folk är igentligen, ta alla hans pengar-,- och dessutom, även om ni var honom i en dag skulle ni inte kunna hans kontonummer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Jag är ingen jävel som utnyttjar alla pengar, jag skulle låta han ha dem.Tvekar på att du skulle låta flera miljarder ligga orörd om du hade tillgång till varenda öre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Jag hade utan tvekan skänkt det mesta till välgörenhet. Vad f*n ska man med så mycket pengar till själv? (Jag vet att han bidrar i dagsläget men det är ändå ofantliga summor kvar efter bidragen.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu2 Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Jag skulle inte ens vilja vara den där äckliga j*vla snobb mannen. Nej fy f*n finare människor får man leta efter. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Skulle göra mig själv ekonomiskt oberoende sen så skulle jag ge grymt mycket pengar till forskning om miljön, olika kampanjer för att vanliga människor ska bli engagerade och WWF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.