Moviemaker Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 (redigerat) Testa på detta klipp. Redigerat 1 Augusti 2008 av ario10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Nu var det inte så att jag räknade hur många passar dom gjorde men jag missa björnen totalt. Klockren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 2 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Ja gjorde exakt likadant fel! Det klippet ÄGER verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Haha man ser inte björnen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Ehm, man liksom ser björnen när han kommer, jag räknade passarna sen såg jag björnen komma mitt i allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Hahaha, jag såg inte björnen ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 2 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Jag tänkte att han var nån från det svarta laget. För jag såg honom. Men som sagt, jag såg björnen men trodde han var med i det svarta laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 OM du verkligen koncentrerar dig så ser du den inte. Men oftast när någon har sagt att det komemr in en björn så brukar man se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 uhm, ja? Jag räknade alla passar OCH såg björnen(var inte förvarnad eller nåt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Jag såg björnen xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 då koncentrerade ni er inte nog på att räkna passningarna -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 jag fokuserade mig på björnen, jag orkade inte räkna xD (jag hade inte blivit förvarnad eller något) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.