zkAro Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Jag har spelat Lotro ett tag nu å jag ska börja spela WoW istället tänkte jag (gör jag rätt?). Men är WoW värt pengarna varanann månad å så (jag köper gamecard)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Ja Wow är värt pengarna, jämfört med Lotro :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 1 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Ja Wow är värt pengarna, jämfört med Lotro :/Behöver man DirectX 9 för att kunna spela WoW? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Kolla in systemrequirementslab's sida.. Där kan du se om din dator tål wow. Annars är det klart värt pengarna :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Ja Wow är värt pengarna, jämfört med Lotro :/Behöver man DirectX 9 för att kunna spela WoW? Ja, och det gör Lotro också så du lär ju ha det installerat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Helt klart värt pengarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Ja Wow är värt pengarna, jämfört med Lotro :/Behöver man DirectX 9 för att kunna spela WoW? DirectX 8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 så klart det är värt pengarna men en varning är att spelet är starkt berondeframkallande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 2 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Ja Wow är värt pengarna, jämfört med Lotro :/ Behöver man DirectX 9 för att kunna spela WoW? Ja, och det gör Lotro också så du lär ju ha det installerat. mm men måste installera DirectX 9 igen <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Ja Wow är värt pengarna, jämfört med Lotro :/ Behöver man DirectX 9 för att kunna spela WoW? Ja, och det gör Lotro också så du lär ju ha det installerat. mm men måste installera DirectX 9 igen <_< Nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 (redigerat) Ja Wow är värt pengarna, jämfört med Lotro :/ Behöver man DirectX 9 för att kunna spela WoW? Ja, och det gör Lotro också så du lär ju ha det installerat. mm men måste installera DirectX 9 igen <_< Varför skulle du behöva göra de? Redigerat 2 Augusti 2008 av Doctor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Ja Wow är värt pengarna, jämfört med Lotro :/ Behöver man DirectX 9 för att kunna spela WoW? Ja, och det gör Lotro också så du lär ju ha det installerat. mm men måste installera DirectX 9 igen <_< DirectX 8 krävs det, svårt och fatta? Är det inte rekommenderat att ha DX9, dock? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg