Hoppa till innehåll

Wow, Är Det Värt Pengarna?


zkAro
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 1 månad senare...
  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

WoW innehåller mer än vad du just nämnde...Man questar och dödar för att gå upp i level, fixa bättre gear köra PvP, och vafan det finns mer. (Jag vet inte mycket)

 

Btw, WoW är verkligen värt pengarna. Själv tänker jag nog lägga det på hyllan ett tag när tiden går ut. Det är inte bra att spela för mycker WoW. Kanske låter weird? Men jag vet en som är helt j*vla förstörd p.g.a WoW.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag fattar inte vad som e kul med wow. Man springer runt och dödar monster / questar. grafiken suger. BARA TRÅK!!!

Stick och spela Runescape med den nya grafiken då.. :P och spring INTE runt och döda djur i Runescape... nene, hacka coal från bakom banken 24/7 :) yaaah

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag fattar inte vad som e kul med wow. Man springer runt och dödar monster / questar. grafiken suger. BARA TRÅK!!!

Alla klagar på att WoW's grafik suger men tänker egentligen inte på att det är Warcrafts grafik-design. Sure, grafiken är lite clutterig men hellre det än att WoW ska ha samma systemkrav som AoC.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vadfan spelar grafiken för roll? AoC hade bra grafik, men det sög ändå asmycket

Nja, det var faktiskt rätt bra. Grejen är att WoW är väldigt vänligt mot datorn medans AoC krävde en monsterdator för att kunna spela på någorlunda bra grafik.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vadfan spelar grafiken för roll? AoC hade bra grafik, men det sög ändå asmycket

Nja, det var faktiskt rätt bra. Grejen är att WoW är väldigt vänligt mot datorn medans AoC krävde en monsterdator för att kunna spela på någorlunda bra grafik.

 

Efter lvl 15 så blev det öde och astrist, believe it
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vadfan spelar grafiken för roll? AoC hade bra grafik, men det sög ändå asmycket

 

Nja, det var faktiskt rätt bra. Grejen är att WoW är väldigt vänligt mot datorn medans AoC krävde en monsterdator för att kunna spela på någorlunda bra grafik.

 

Efter lvl 15 så blev det öde och astrist, believe it

 

Lirade till level 50, så jag borde nog veta. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad f*n är Lotro?

Ingen har nämnt LOTRO o_O Men ok. Lotro är ett MMO som fokuserar mer på inlevelse och atmosfär än de andra MMORPG'sen och följer Lord of the Rings loren till 110%. Tyvärr så lackar det extremt på gameplay mechanics men det måste nog vara det bästa MMO't för att RP'a i.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...